וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: "צ'רלטון מתחמקת מתשלום להתאחדות"

אמילי גרינצוויג

24.2.2011 / 18:11

על פי ההחלטה, העיקולים שהוטלו על צ'רלטון יוותרו על כנם והיא תצטרך להעביר עוד 2.7 מיליון שקלים להתאחדות לכדורגל

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (חמישי) כי העיקולים שהטילה ההתאחדות לכדורגל ב-19 בינואר 2011 על חברת צ'רלטון בע"מ, המחזיקה בזכויות השידור של משחקי ליגת העל, יוותרו על כנם, עד גובה של שלושה מיליון שקלים.

בהחלטתו קבע בית המשפט כי "צ'רלטון עושה על מאמץ להתחמק מתשלום חובה כלפי ההתאחדות, למרות שחוב זה איננו יכול להיות עוד שנוי במחלוקת". בית המשפט ביקר את התנהלותה של חברת צ'רלטון ואף המליץ להתאחדות לפתוח בהליכים משפטיים נגדה ולהגיש תביעה כספית המבוססת על עילת הפסק.

לעניין טענות נוגדות של צ'רלטון קבע בית המשפט כי בעת הנוכחית מדובר בטענות שלא הוכחו (וזאת בלשון המעטה) הניצבות מול טענות של התאחדות – טענות המסתמכות על הסכם תקף, פסק בוררות תקף ופסק דין של ביהמ"ש המחוזי: "לא מצאתי ממש בטענותיה של צ'רלטון לפיהן יש מקום לבטל את העיקול בשל הכוונה של צ'רלטון להגיש תביעה כספית נגד ההתאחדות".

בא כוחה של צ'רלטון, עו"ד גד טיכו, מסר כי מדובר בניצחון גדול לצ'רלטון: "בית המשפט המחוזי דחה את טענות ההתאחדות לחוב פסוק של כ-60 מיליון שקלים וקבע כי החוב עומד על סך של כ-27.7 מיליון שקלים בלבד, כאשר מתוכם כבר שילמה צ'רלטון כ-25 מיליון. צ'רלטון תשלם את יתרת החוב בסך של כ-2.7 מיליון שקלים באופן מיידי, ובכך תביעת החוב של ההתאחדות בגין פסק הבורר שאושר תגיע לסיומה.

"צ'רלטון הגישה לבית המשפט חוות דעת של ד"ר שמחה סדן על פיה ההתאחדות גרמה לה לנזקים בסך של כ-58 מיליון שקלים בשל הפרות הסכם, ובין היתר אי הסכמה לשידור משחקים בערוצים פתוחים ותביעה זו תתברר בהקדם בבוררות בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully