וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: ”לחזור לחיפה? הכל יכול להיות”

מאמן הפועל תל אביב שב למתחם חודורוב אחרי כחודש של היעדרות ויחזור לפעילות בהדרגה, אך מסייג: "השאיפה היא לחזור נגד סכנין"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי קצת פחות מחודש, אלי גוטמן שב היום (חמישי) למתחם חודורוב לראשונה מאז שעבר אירוע בליבו שמנע ממנו להדריך את הפועל תל אביב בתקופה האחרונה. גוטמן לא ידריך את האדומים במשחק העונה ביום שני נגד מכבי חיפה, אבל החל מהיום הוא ישוב בהדרגה להעביר את אימוני הקבוצה וצפוי להשיב להדריך את המועדון בעוד כשבועיים.

"אני מתרגש ומודה לאלוהים שאני יושב פה", אמר אלי גוטמן בפתח מסיבת העיתונאים שקיים עם חזרתו. "אני מרגיש טוב, אני חזק וחוזר לאימונים היום. בעזרת השם תוך שבועיים אני אשוב לפעילות מלאה. אני רוצה להודות למשפחה הנפלאה שלי על הטיפול, המסירות והאהבה, לרופאים של בית החולים כרמל על הליווי ולציבור ככלל ולאוהדי הכדורגל בפרט של כל הקבוצות, שממש הרעיפו עליי אהבה ו'החלמה מהירה' הייתה הכותרת.

"אני רוצה להודות גם לאוהדי הפועל תל אביב, שבעודי עובר צינתור היו עם הפרחים וידעו להגיע אליי הביתה", אמר המאמן, והוסיף: "אני רוצה לברך ולומר שאני גאה להשתייך למועדון הזה. מאוד התרגשתי לחזור ולפגוש את כל מי שעושה במלאכה, להודות לצוות שלי. העבודה שיוסי אבוקסיס עשה איפשרה לי החלמה מלאה. יוסי המאמן שהיה שם בשביל השחקנים. אף פעם לא נתתי לו הרגשה של עוזר מאמן. כל מחמאה שהוא קיבל מגיעה לו. הנאמנות שלו כלפי באה לידי ביטוי באינספור שיחות ביום של לפני אימון, אחרי אימון, לפני משחק ואחרי משחק.

"אני לא כועס עליו על מה שהוא אמר, ואני גם מבין אותו", אמר גוטמן על התבטאותו של עוזר המאמן, שהצהיר כי זו שנתו האחרונה כעוזר מאמן בכדורגל. "זו דרכו של עולם וכך זה צריך להיות. אני מחכה לראות את השחקנים שלי וכמה שזה סמלי שזה קורה היום כשאני חוגג יום הולדת 53 ואני אחגוג במחיצתם. מאמן כדורגל באשר הוא מתווה קו ודרך, אבל השחקנים הם אלה שצריכים להביא את זה הלכה למעשה על המגרש".

גוטמן נשאל על מידת מעורבותו במהלך המשחקים של הקבוצה, ואמר: "הייתי מעורב בהכל, למעט בחילופים כי לא יכולתי לראות את המשחקים ולהמליץ. הייתי מעורב בהרכבים ובתוכן של האימונים. מיוסי קיבלתי את המחמאה הכי גדולה שמאמן יכול לקבל. הוא אמר שהקבוצה עובדת על אוטומט. אין מאמן בעולם שלא היה רוצה שהקבוצה שלו תשחק על אוטומט".

גוטמן נשאל אם יש סיכוי שבסופו של דבר הוא יאמן את הפועל תל אביב במשחק העונה ביום ראשון נגד מכבי חיפה, ואמר: "כדורגל זו דרך חיים בשבילי. תאריך היעד לחזרה הוא סכנין, אבל אני רוצה להפתיע את עצמי והכל תלוי בהרגשה שלי. הכל יכול להיות, כולל חזרה ביום ראשון הזה. נכון לעכשיו אני לא חושב על חו"ל בכלל, כשקורים דברים כאלה הכי טוב להיות בבית".

גוטמן התייחס מקצועית למשחק העונה, ואמר: "הפועל תל אביב מגיעה למשחק העונה עם הקהל הביתי שלה, כשהכוח של הקבוצה היום הוא השמירה על עקרונות המשחק מתוך שיטתיות, אבל אנחנו יודעים שבסופו של דבר כל משחק הוא משחק בפני עצמו, מול יריב ראוי שנמצא במקום הראשון. אלישע לוי אמר שהטבלה אף פעם לא משקרת והוא צודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully