וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "הגיע הזמן שנתעורר לפני שיהיה מאוחר"

24.2.2011 / 13:42

לקראת המשחק הקריטי מול הפועל פ"ת, הקפטן ועידן טל כינסו את השחקנים ודיברו על מצב הקבוצה. לוי מתלבט לגבי הקישור

בית"ר ירושלים משלימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הקריטי שלה מול הפועל פתח תקוה ביום שבת במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. בבית"ר כבר הגדירו את המשחק הזה כ"מלחמת עולם עבור המועדון", כשבקבוצה מבינים שניצחון על פתח תקוה, שמגיעה אחרי הפסד למכבי חיפה אבל נמצאת בכושר מצוין, יכול להעניק לקבוצה הרבה ביטחון לקראת אחד המשחקים החשובים שלה, בעוד כשבוע וחצי מול הפועל תל אביב בטדי.

לקראת המשחק, כינסו אבירם ברוכיאן ועידן טל את השחקנים לאסיפה קצרה כשהקפטן אמר לעמיתיו: "הגיע הזמן שנתעורר לפני שיהיה מאוחר. יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים וזה הזמן שלנו להילחם ולהחזיר את האוהדים למגרשים".

באימון עצמו תרגל המאמן רוני לוי את ההרכב כשנראה כי בית"ר תעלה במערך של 2:4:4. טל, שלא שיחק במשחק האחרון בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ערך היום אימון אישי קל כדי להפחית עומסים, הוא יהיה כשיר לשבת ואף עשוי לפתוח. ההתלבטות של לוי היא אך ורק לגבי הקישור שם יש מאבק על חולצת ההרכב בין לא פחות מארבעה שחקנים: טל, הרווה קייג', משה מישאלוב וסטיבן כהן.

לוי תרגל את ברוכיאן, קייג' וסטיבן כהן כשגל לוי תפס את מקומו של טל כנראה לצורך האימון בלבד. ההערכה היא שטל יפתח כקשר אחורי, ברוכיאן וסטיבן כהן ישחקו באגפים וקייג' במרכז. חוליית ההגנה נשארת יציבה ותכלול את המגנים אלי דסה ואבי ריקן והבלמים כריסטיאן גונזאלס ותומר בן יוסף, ואילו בחוד ישחקו סמואל יבואה וחן עזריאל.

עמית בן שושן וקובי מויאל ערכו אימון חלקי. השניים לא יהיו כשירים למשחק, כשלגבי בן שושן ההערכה היא כי הוא ישוב לאימונים מלאים במהלך הימים הקרובים ואילו מויאל יחזור רק עוד שבועיים. במועדון יעשו ניסיונות להכשירו למשחק מול הפועל תל אביב.

משחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל ראשון לציון נקבע ליום שלישי (21:00) בטדי. מחיר כרטיס אחיד: 50 שקלים, המכירה תתבצע בקופות האצטדיון ובמשרד הכרטיסים "בימות" בירושלים. כל הכרטיסים ימכרו ליציע המערבי, יתר היציעים לא יפתחו.

הבוקר נערך שימוע לאיתן מזרחי, מאמן קבוצת הנוער, כשבקבוצה שמעו את הצד של המאמן לאור ההאשמות שהוטחו בו. בימים הקרובים תחליט בית"ר כיצד לפעול. בכל מקרה ההערכה בבית"ר היא שמזרחי לא יפוטר ויישאר בעל תפקיד במועדון, כשלא נפסלת האפשרות שמזרחי יעבור לשמש כסקאוט המועדון או ישמש בתפקיד מקצועי אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully