וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה? גדיר ורפאלוב תורגלו לסירוגין, עידן ורד בחוץ

24.2.2011 / 12:20

3 ימים למשחק העונה: אלישע לוי תרגל 7 שחקנים בחלק הקדמי ללא הקשר ואמר לשחקנים: "המשחק לא יכריע את האליפות"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי הפתיע הבוקר (חמישי) כשתרגל את עידן ורד בהרכב השני לקראת משחק העונה ביום ראשון מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. באימון הבוקר תורגלו שבעה שחקני קישור והתקפה. החלוץ מוחמד גדיר תופקד לצד תומר חמד, כשבקישור תורגלו אייל גולסה, יניב קטן, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב וגוסטבו בוקולי, ללא ורד, שלהפתעת השחקנים כאמור תורגל בהרכב השני.

כזכור, ורד כבש את השער הראשון מול הפועל פתח תקוה בניצחון ביום שני האחרון 0:2, ורשם מהלך נהדר שהביא לשער השני של גדיר. יש לציין כי מדובר במערך שכולל שבעה שחקנים בחוליות הקישור וההתקפה, כך שאחד מתוכם יפתח על הספסל.

עוד לפני התרגול הטקטי, אלישע לוי אסף את שחקניו ושוחח איתם לראשונה לקראת המשחק. "זה משחק חשוב, אבל הוא לא יכריע את האליפות", פתח לוי את דבריו והוסיף בהמשך: "אני צריך שכל השחקנים יהיו לרשותי במשחק כדי שנבוא וניתן הכל".

אייל גולסה, שכאמור תורגל בהרכב יהיה כשיר למשחק. ולדימיר דבאלישווילי, שלומי אזולאי ופיטר מסיללה, ייעדרו כצפוי בשל פציעות.

הפערים עם משומר ייסגרו, יחתום ל-4 שנים

הפער בין ההצעה שהגישה הנהלת הקבוצה למגן מכבי חיפה אייל משומר, לבין חתימה עומד על פחות מ-20 אלף דולר לעונה. כפי שפורסם בסוף חודש ינואר, הנהלת מכבי חיפה הגיעה להחלטה להחתים את המגן לארבע שנים בקבוצה והיא הגישה לו הצעה ארוכת טווח, זאת באמצעות סוכנו חנן שפגט. משומר דרש שדרוג ביחס לחוזה המקורי שלו, הדומה להצעה הנוכחית שקיבל.

בינתיים, מסתמן פתרון שיובל לחתימה לארבע שנים ומשומר יחתום בקרוב על החוזה. גם החלוץ תומר חמד, שכזכור ההנהלה תיפגש איתו מיד לאחר הסיכום עם משומר, מתכוון לדרוש שדרוג.

חיפה תחליט בימים הקרובים האם לזמן למבחנים את הבלם הבוסני אדין צ'וצ'וליץ', ששיחק 90 דקות במדי פניוניוס מול אא"ק אתונה ביום ראשון. חרזי צפה גם בשחקנים אחרים בהם צפו סקאוטים של אוקזר וניוקאסל, אבל מדובר בשחקנים יקרים מאוד שחיפה לא תוכל להביא לארץ.

אתמול בשעות הערב נרשמה כניסה ערה לאתר מכבי חיפה, משום שאלפי המנויים ניסו לברר האם זכו בהגרלת הכרטיסים למשחק. חיפה הודיעה לזוכים כי חלוקת הכרטיסים תיערך ביום חמישי בקופות גרבר בין השעות תשע בבוקר לשבע בערב, וכמו כן ביום שישי בקופות בלומפילד בין השעות עשר בבוקר לשתיים בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully