וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "נהיה אגרסיביים מהדקה הראשונה"

24.2.2011 / 7:11

מכבי ת"א מוכנה לעימות מול ברצלונה, הפורוורד יודע ש"זה הצ'אנס לעלות לפסגה". פארגו: "מעכשיו כל משחק חשוב"

משחק המפתח של מכבי תל אביב העונה יתקיים הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בערוץ 10 וב-5HD) מול ברצלונה במסגרת המחזור החמישי של שלב הטופ 16. שתי הקבוצות תתגוששנה על המקום הראשון בבית ו' שיקנה יתרון ביתיות בהצלבה. כדי לעשות כן מכבי חייבת לנצח את אלופת אירופה ב-10 נקודות לפחות, כדי למחוק את ההפסד מהמפגש הקודם עם הספרדים (81:71), ולעקוף אותם בדרך לטופ.

ג'רמי פארגו היה האחרון אמש לעזוב את חדר ההלבשה, לאחר שצפה שם במשחקן של פנאתינייקוס וריטאס וילנה. "בעבורנו, כל משחק הוא ה-המשחק הראשי שלנו", אמר פארגו לוואלה! ספורט. "הגענו לנקודה בה כל משחק הוא חשוב. אני חושב שעמדנו במשימה היטב עד כה. המשחק מול ברצלונה הוא משמעותי, בכל דקה על פרקט נצטרך לעשות מה שנכון".

פארגו אף התייחס להצהרותיו של אלן אנדרסון, שחקן ברצלונה ואקס מכבי מהשנה שעברה, בשדה התעופה : "אלן יכול להגיד מה שהוא רוצה. אנחנו, כקבוצה, זכאים לעשות מה שאנחנו רוצים. נבוא לפרקט כמו בכל משחק - נצא ונשחק חזק". לסיום אף היכה פארגו על חטא מהמפגש הראשון ומייחל לתפנית חיובית: "היו דברים שלא עשינו כל כך טוב, ואני מקווה שהפעם נעשה את הדברים כפי שצריך".

הנדריקס: "אסור שברצלונה תכתיב את הקצב והסגנון"

באימונים האחרונים מדגיש המאמן דייויד בלאט בפני שחקניו כי עליהם לשחק את המשחק שלהם, כאשר הוא שב ומזהיר כל העת: "לשחק כדרוסל לכל אורך 40 דקות ולא להרפות לרגע".

גם הפורוורד/סנטר ריצ'רד הנדריקס אינו מקל ראש בעימות. "ברצלונה היא קבוצה טובה שניצחה אותנו", הזכיר. "זו קבוצה מוכשרת מאוד בעלת סגל שחקנים טובים מאוד. אין להם חוליות חלשות בסגל, לכן צריך להתייחס ברצינות לכולם שם. הדבר העיקרי והחשוב ביותר בעבורנו הוא להישאר נאמנים לעקרונות שלנו ולהישאר מי שאנחנו. אנחנו יודעים שזה מאבק חשוב, והזדמנות לסיים את הבית עם ניצחון ולעלות למקום הראשון. לכן אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולשחק את דרך המשחק שלנו".

וכיצד תתמודד מכבי עם הפיגור בן 10 הנקודות? "נצטרך להיות אגרסיביים מהדקה הראשונה ולשחק בקצב שאנחנו רוצים. אנחנו מודעים שזה משחק על ראשות הבית. אני לא חושב שבמשחק הקודם שיחקנו כפי ששיחקנו כל העונה", סבור הנדריקס. "לא בגלל שהפסדנו אלא מפני שלא שיחקנו את הסגנון שלנו. ברצלונה הייתה זכו שהכתיבה את הקצב והסגנון, ואסור שזה יקרה".

על אלן אנדרסון אמר הנדריקס: "הוא שחקן טוב עם יכולות, אבל לא נבוא ונהיה מרוכזים רק בו. אנחנו מודעים שהוא יבוא עם אנרגיות גבוהות, אבל מצד שני, כולם יבואו עם אנרגיה גבוהה כדי לנצח".

השחקן אף התייחס ליכולתו הטובה של ג'רמי פארגו: "הוא משחק טוב כל העונה", פרגן הנדריקס לעמיתו. "הוא אחד השחקנים החשובים שלנו, ואנחנו בטוחים שהוא ינהיג אותנו גם נגד ברצלונה. צריך לתת לג'רמי קרדיט על העקביות שלו, אני מאמין שהוא יביא זאת גם נגד ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully