וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לחברי הנהלת ההתאחדות: "לא יהיה שום מאמן אחר"

23.2.2011 / 17:33

יו"ר ההתאחדות הבהיר כי הוא מאמין שהנושא הכספי של פרננדז יוסדר. אם זה לא יקרה, גיא לוזון עדיין נותר המועמד להחליפו

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון העלה לסדר היום של ישיבת הנהלת ההתאחדות שנערכה היום (רביעי) אחר הצהריים את סוגיית המאמן הלאומי לואיס פרננדז ועדכן את חברי ההנהלה במתרחש מאחורי הקלעים בפרשה.

במהלך הישיבה עדכן לוזון את הנוכחים בנוגע למצבו של פרננדז, והבהיר כי ייתן לו ארכה להסדיר את נושא תשלום החוב לקבוצה הקטארית עד ה-4 במארס. לוזון הוסיף ואמר בישיבה כי הוא מאמין שהנושא יוסדר: "בכל מקרה לא יהיה שום מאמן אחר ופרננדז יאמן את הנבחרת בחודש מרץ". יחד עם זאת, שמו של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עלה כמועמד היחיד שיוכל להחליף באופן זמני את פרננדז, אם ההתאחדות תזדקק לכך.

פרננדז שוחח עם פרקליטיו ביממה האחרונה, וביקש מהם לנסות לזרז את נושא תשלום החוב לקבוצה הקטארית. מקורב למאמן אמר: "אנחנו מקווים שחקירת המשטרה בשוויץ תסתיים עד תחילת השבוע, אבל אם זה לא יקרה נצטרך להגיע לפתרון אחר שיסדיר את הנושא עד ה-4 במארס (התאריך האחרון שבו פרננדז אמור לסדר את ענייניו, א"י)".

בסביבתו של פרננדז לא יפסלו אפשרות שהכסף יופקד בנאמנות עד אשר תושג פשרה בעניין. כזכור, פרננדז כבר דחה את הצעת הקטארים לפרוס את החוב בתשלומים.

כמו כן אושר מינויו של עופר פביאן כמאמן נבחרת נערים ב' עד ל-30 ביוני 2012, כאשר במקביל הוא ימשיך לכהן כעוזרו של גיא לוזון בנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully