וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוטבול: "מאמין שפרטי החוזה ייסגרו בשבוע הבא"

קשר הפועל ת"א נרגע אחרי הפגישה עם טביב: "רוצה להתרכז במכבי חיפה". מוני הראל שילם את משכורתו מכספו האישי

קובי אליהו

צפו באוהדים של הפועל תל אביב דורשים מטביב לעזוב
צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רגע לפני משחק העונה, הבלגאן במתחם חודורוב נרגע מעט. אלי טביב שב היום (רביעי) לארץ והגיע למתחם האימונים של הפועל תל אביב אחרי חודשיים של היעדרות בעקבות עסקיו בארצות הברית, ונפגש עם שי אבוטבול ומהראן לאלה במטרה לדון במחלוקות הכספיות של השניים עם הקבוצה ואיתו באופן אישי. אלא שבמהלך השיחה בין אבוטבול לטביב, אמר הקשר: "אתה רוצה שאני אעזוב את הקבוצה?". טביב השיב לו: "אתה מוזמן ללכת". אך בהמשך הערב העניינים לובנו אחרי פגישה נוספת בין הצדדים שהכניסה תקווה מחודשת לאדומים.

כידוע שני השחקנים קיבלו מהפועל כ-200 אלף שקלים, כאשר טביב ראה זאת כהלוואה, ולכן שני השחקנים לא קיבלו החודש את משכורתם. גם לאחר הפגישה הזו לא הושגה הסכמה, כאשר השחקנים טענו כי מדובר במענק ואילו טביב התעקש כי זו הלוואה. במהלך הפגישה טביב ביקש מהשניים להמתין עוד שבוע עד לקבלת תשובה סופית בעניין. לאחר הפגישה עם טביב, נפגש אבוטבול עם מוני הראל, שהסכים לשלם לו את המשכורת מכספו האישי.

לאחר הויכוח חזר אבוטבול לשולחן הדיונים והגיע להבנות עם טביב. קשר הפועל תל אביב אמר לאחר מכן: "היום נפגשנו בפעם הראשונה. אלי טביב בכלל לא ידע מה הובטח לי. הוא ביקש להתעדכן בכל הפרטים. ישבנו מספר שעות והגענו להבנות עקרוניות ואני מאמין שכבר בשבוע הבא הכל ייסגר. אני מרוצה מהפגישה בסופו של דבר והכי חשוב לי שהראש של כולם יהיה במשחק מול מכבי חיפה. חשוב לי לציין שהייתי בפגישה עם מוני הראל עוד לפני כן והוא לא צד בעניין. טביב התעדכן בכל הדברים שהובטחו לי ובשבוע הבא נערוך פגישה ואני מאמין שהיא תסתיים על הצד הטוב ביותר".

מלבד הנושא הזה, אתמול קיבלה נטלי הראל, אשתו של מוני, צו עיקול על נכסיו של מוני לאור חוב של 16 חודשים בגין אי תשלום מזונות, וכרגע 50 אחוזים מהבעלות על הפועל תל אביב נמצאים בידיה. כזכור, הזוג נמצא בהליכי פרידה כבר מספר חודשים ונטלי ביקשה מבית המשפט לדרוש ממוני לשלם את חובותיו.

"מוני רוקן את כל חשבונות הבנק שלו, ולכן מההוצאה לפועל העבירו עיקול על נכסים השייכים לו ובהם יש תזרים מזומנים. מוני ייאלץ לשלם תוך 21 יום ולא תהיה נטלי רשאית למכור את הפועל תל אביב למרבה במחיר. "אם בתוך 21 יום מוני לא יכסה את החוב, הקבוצה תעבור למכירה פומבית וכל המרבה במחיר יוכל לרכוש אותה", אמרה היום נטלי.

מעבר למשמעות המיידית של צו העיקול, אם אכן הראל לא ישלם את חובותיו, הקבוצה תימכר. כרגע, כל עוד עומד צו העיקול בעינו, לא יוכל הראל להשלים את הליך הבמבי כפי שתכנן לעשות בעקבות שובו של אלי טביב ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully