וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עומר פרץ ישוב להרכב, אסור בכוננות

הדס גרינברג

23.2.2011 / 13:03

ראובן עטר ייאלץ להסתדר בשבת בלי המוצהבים נמני, ימפולסקי וקרופניק, ויבדוק אם קפוראלה כשיר. עשור עשוי לשחק בקישור

במכבי נתניה נערכים לעובדה כי שלושה שחקנים חשובים ייעדרו מסגל הקבוצה בשבת בשל צבירת כרטיסים צהובים: דלה ימפולסקי, ליאוניד קרופניק ועדי נמני. את מקומו של ימפולסקי בקישור צפוי לתפוס עומר פרץ, שכבש במחזור האחרון. במקומו של ליאוניד קרופניק עדיין לא ידוע אם מי שימלא את מקומו יהיה אוראל דגני (שיוסט מעמדת המגן הימני לעמדת הבלם לצד עומרי בן הרוש) או שמא הבלם הארגנטינאי מריאנו קפוראלה (שבקבוצה מנסים להכשירו לאור הפציעה בברכו). רק לקראת המשחק יוכרע אם קאפורלה יעמוד לראשותו של עטר.

בפעם האחרונה שבה התעקש קפוראלה לעלות לשחק במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, כשאינו היה כשיר במאת האחוזים, הוא החמיר את הפציעה ומאז נעדר. כעת בקבוצה לא ייקחו סיכונים מיותרים, ורק במידה שיהיה כשיר לחלוטין הוא יפתח. במידה שדגני יוסט לעמדת הבלם, מי שימלא את מקומו בעמדת המגן הימני יהיה ניר נחום, ובמקום נחום בקישור יהיה זה מאור אסור שיקבל את הקרדיט.

במקומו של המגן עדי נמני המוצהב יעלה עטר לספסל המחליפים שחקן מהנוער. יש לציין כי אל המוצהבים מצטרפים חן עזרא ואופיר עמרם, שלא משחקים בשל פציעות. היום צפויים השחקנים להגביר את הקצב לקראת המשחק בשבת נגד הפועל עכו, ובנתניה יעדיפו לשכוח את המפגש הקודם במסגרתו הפסידו לעכו בקופסא 3:1 והורחקו להם שני שחקנים, אחמד סבע ואוראל דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully