וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "אני לא יושב ומחכה למחמאות"

23.2.2011 / 10:13

קפטן מכבי חיפה התייחס לעובדה שהפועל תל אביב מצטיירת כפייבוריטית לקראת משחק העונה. פורסמה הגרלת הכרטיסים

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

עריכה: גדי וינסטוק

מכבי חיפה ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק העונה נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. מאחר והחלוצים ולדימיר דבאלישווילי (ערך ריצה מסביב למגרש) ושלומי אזולאי לא יהיו כשירים, נראה כי המאמן אלישע לוי צפוי לפתוח בהרכב הדומה לזה שניצח בשני המחזורים האחרונים. השינוי היחידי הצפוי הוא חזרתו להרכב של ליאור רפאלוב על חשבון אחד משחקני הקישור. מוחמד גדיר, שחזר מפציעה במחזור האחרון וכבש נגד הפועל פתח תקוה, ימשיך להיכלל בסגל. הבלם שי מימון שהחלים מדלקת בגיד כף הרגל התאמן עם הקבוצה ויחזור לסגל אחרי שנעדר ממנו במחזור האחרון. אייל גולסה נאלץ לנטוש את האימון אחרי שקיבל מכה יבשה בברך ובהמשך ייבדק על ידי הצוות הרפואי. בתוך כך, במכבי חיפה קיים חשש גדול ממצבו הרפואי של יניב קטן, שסובל מפציעה חוזרת בגב.

קטן עצמו התייחס לפציעה שלו ואמר היום באימון: "מדובר בפציעה ארוכה שאין לה פתרון, ואני אצטרך להתגבר עליה. היא מגבילה אותי במהירות ובריצה, ועד עכשיו אני לא כל כך מצליח להתגבר עליה. אני עובד קשה מאוד כדי לעשות את זה, ניתוח לא בא בחשבון ואני מנסה להיעזר בתרופות וזריקות. למשחק עצמו אני כשיר. אני יודע שאני נראה כיום פחות טוב על המגרש ויש לי ביקורת עצמית גבוהה, אבל אני אעשה הכל כדי לחזור לעצמי".

קטן התייחס גם לעובדה שהפועל תל אביב מצטיירת בפני התקשורת כפייבוריטית לניצחון במשחק העונה, בעוד שמכבי חיפה סופגת ביקורות למרות מקומה הראשון בטבלה. "אני באופן אישי לא יושב ומחכה למחמאות בכל שבוע. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים בדיוק מה אנחנו שווים. אנחנו לא סתם במקום הראשון, אנחנו באים ומשחקים כדורגל טוב. אני למדתי שלא צריך לחכות למחמאות, אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להיות איפה שאנחנו היום ואני מקווה שזה יימשך ככה", אמר קטן והוסיף: "הפועל תל אביב קבוצה מצויינת, אבל גם מכבי חיפה טובה. המשחק הזה גם לא אמור לעשות כזה הבדל משמעותי בליגה כי האליפות תוכרע בסוף. מכבי חיפה קבוצה מאוד צעירה, אבל זה חלק מהכדורגל ואנחנו עושים עבודה מצויינת".

קטן התייחס לעובדה שסגל מכבי חיפה מורכב משחקנים צעירים ופחות מנוסים וציין: "בשנים הבאות מכבי חיפה תרוויח בגדול מהשחקנים האלה. אני מאוד מקווה שזה יספיק לאליפות, כי השחקנים האלה מקבלים קרדיט גדול ומאמינים בהם. לא זכור לי שצעירים במכבי חיפה קיבלו קרדיט כמו היום, וזו הזדמנות שאני לא יודע אם תחזור. החבר'ה האלה מוכיחים את עצמם, ונבנה פה שלד ועמוד שדרה מצוין".

אלון חרזי התרשם ביוון מאדין צוצאליץ'

הסקאוט של המועדון אלון חרזי חזר מיוון שם צפה במשחק בין פאניוניוס לאא"ק אתונה במסגרת הליגה המקומית ועקב אחרי הבלם הבוסני אדין צוצאליץ'. צוצאליץ' שיחק 90 דקות והרשמים של חזרי עברו לידי המאמן אלישע לוי, שישקול האם לזמנו למבחנים בארץ בחודש מארס לקראת בניית הסגל לעונה הבאה. חרזי צפה במספר שחקנים נוספים, אך לא ברור האם מכבי חיפה תוכל לעמוד בעלויות שלהם ובכל מקרה נכון לעכשיו אף אחד לא זומן למבחנים בארץ.

בימים הקרובים צפוייה הנהלת הקבוצה להיפגש שוב עם אייל משומר שכפי שפורסם לפני כשלושה שבועות צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה. הפער היחיד שמפריד בין המשא ומתן לסיכום הוא כספי. כזכור, משומר דרש שידרוג ביחס לחוזה המקורי שלו. כך או כך, השחקן צפוי לחתום על החוזה בימים הקרובים.

היום פורסמה תוצאת הגרלת הכרטיסים למשחק העונה, כאשר חלוקתם תיעשה ביום חמישי בקופת גרבר בסינמול "לב המפרץ" בין השעות 09.00-19.00 וביום שישי בקופות בבלומפילד (ליד יציעים 10/11) בין השעות 10.00-14.00. התשלום במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully