וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק ג'יטר: "סטיינברנר לא התכוון אלי"

23.2.2011 / 10:01

השורטסטופ של היאנקיז משיב: "כשלא מנצחים, הטענה היא שאין רעב". קני וויליאמס: "30 מיליון לעונה לשחקן? זה מטופש"

ביום שני אמר האנק סטיינברנר, בעלי ניו יורק יאנקיז, כי הראש של שחקני הקבוצה בעונה שעברה עדיין היה בעונת האליפות של 2009. סטיינברנר גם שלח חץ לכיוונו של דרק ג'יטר, כשאמר כי "חלק מהשחקנים היו עסוקים בבניית אחוזות בפלורידה". ג'יטר עבר לאחרונה לטירה שבנה בטמפה ביי.

"אני לא חושב ששמעתי את השם שלי יוצא מפיו", היתמם ג'יטר בתגובה במחנה האימונים של היאנקיז ב... טמפה ביי. "זה לא כוון אלי, זו הייתה הערה לכל השחקנים". סטיינברנר עצמו חצי התנצל לאחר מכן. "זו הייתה הערה, בחירה רעה של מלים, זה הכל". עם זאת, ג'יטר לא נמנע מתגובה להערה הזו: "בכל פעם שאתה לא מנצח, אנשים אומרים שאתה לא רעב. לא הייתי משחק אם לא הייתי רעב, הבעיה היא שפשוט לא שיחקנו מספיק טוב, זה הכל".

30 מיליון דולר לעונה? קני וויליאמס, ה-GM של שיקגו וייט סוקס, חושב שזה מטורף, גם אם לשחקן קוראים אלברט פוחולס. "בשביל הכבוד של המשחק, אני אומר שלשלם כזה סכום לשחקן אחד זה מטופש", אמר וויליאמס, "הגענו לנקודת האל-חזור, משהו חייב לקרות, גם אם פירושו של דבר הוא שצריך להשבית את הליגה כדי להחזיר אליה את השפיות ולמנוע ממועדונים לא שפויים לבצע החתמות כאלה".

ג'סטין מורנו עלה למגרש. שחקן הבסיס הראשון של מינסוטה לא ערך כל פעילות מאז פגיעת הראש שלו ביולי. הוא טוען שהוא לא כשיר במאת האחוזים. "זו רק ההתחלה, יש עוד דרך ארוכה לעבור", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully