וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש ממצבו של יניב קטן, דבאלישווילי לא כשיר

22.2.2011 / 10:04

5 ימים למשחק העונה: קפטן מכבי חיפה חווה ירידה ביכולתו עקב הפציעות. הבדיקה קבעה כי הגיאורגי לא ייטול חלק בהתמודדות

במכבי חיפה קיים חשש מסוים ממצבו של יניב קטן לקראת משחק העונה. הקפטן סובל מכאבי גב חוזרים ונשנים ואתמול (שני) ביקש להתחלף בניצחון על הפועל פתח תקוה (0:2) בגלל כאבים בירך. פציעה זאת גרמה ככל הנראה לירידה ביכולת שלו במחזורים האחרונים. קטן לא כבש בתשעת משחקי הליגה האחרונים, ובחיפה מייחסים חשיבות רבה לתפקוד שלו במשחק העונה נגד הפועל תל אביב (ראשון, 20:45, ערוץ 1), בעיקר בהשפעה הגדולה שלו על השחקנים הצעירים.

לעומת קטן, מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא החלוץ הגיאורגי של הירוקים ולדימיר דבאלישווילי, שעבר היום בדיקת אולטרסאונד שקבעה כי הוא לא יהיה כשיר. נראה כי דבאלישווילי אף יחמיץ את משחק הקבוצה נגד הפועל רמת גן, והוא יוכל רק לחזור לסגל לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה. שי מימון יחזור לסגל אחרי פציעה, אבל אנדריי פיליאבסקי ואריק בנאדו שעד כה השילוב ביניהם עובד יפה, ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה.

"הפועל תל אביב קבוצה טובה, יש לה שחקנים ברמה גבוהה מאוד, אבל גם לנו יש מה להציע", אמר אתמול הקפטן לאחר המשחק. בחיפה אסרו על שחקנים להתראיין עד המשחק. שחקן בקבוצה אמר שלא לייחוס: "בכל משחקי העונה הקודמים טענו שאנחנו עדיפים ונכשלנו. זאת הפעם הראשונה שטוענים שהפועל תל אביב פייבוריטית, אולי זה לטובתנו".

הקשר סיידו יאיא נראה מאוכזב מעט מהעובדה שלא שותף אתמול, אבל הסיבה לכך היא שהמאמן רצה להכשיר את גדיר ורפאלוב למשחק העונה. בחיפה היו מרוצים מאוד מהחזרה של השניים ומהשער שהבקיע גדיר. עידן ורד יפתח בהרכב גם במשחק הקרוב. מעבר לשער שכבש אתמול, הראשון שלו העונה, ורד התחיל את המהלך בשער השני וזכה לתמיכה רבה מהקהל אחרי תקופה ארוכה בה התמודד עם פציעה.

רק בעוד חודש וחצי אמור הנשיא יעקב שחר להחליט על עתידו של המאמן אלישע לוי, שכבר עתה ברור שלהכרעת האליפות יהיה משקל מסוים לגבי המשך העסקתו, אם כי במועדון הדגישו כי הם מרוצים מאוד מהעבודה של המאמן.

משומר יחתום בקרוב על חוזה לארבע עונות

לאורך המשחק אתמול קיללו אוהדים את המגן אייל משומר. בחיפה גינו את הקריאות הללו, שלא הופסקו גם לאחר שהשחקן בישל את השער השני. בחיפה אמרו על כך: "מדובר בקומץ שלא עוזב אותו. שימשיכו לקלל, הוא נותן עד עכשיו עונה טובה". כפי שפורסם לפני כשלושה שבועות, אייל משומר יחתום בקרוב על חוזה לארבע עונות בקבוצה והוא דרש בנוסף גם שדרוג ביחס לחוזה המקורי שלו. היום (שלישי) נערכה פגישה נוספת בין סוכנו חנן שפגט להנהלת הקבוצה, אך עדיין לא הושג סיכום סופי. בקרוב ייערכו פגישות עם ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי ותומר חמד.

מאוחר יותר הפנו מספר אוהדים קריאות למנכ"ל איתמר צ'יזיק בעקבות הפסקת מכירת הכרטיסים למשחק העונה אתמול ובחיפה גינו אותן כשאמרו: "אם האוהדים היו שומרים על הסדר, כל זה לא היה קורה אתמול. לצ'יזיק הייתה כוונה טובה שהכל יעבור בשלום. הוא מאוד קשוב לאוהדים". היום אמורה להיערך הגרלת הכרטיסים בין 6,000 בעלי המנויים. 1,400 מהם יקבלו זכות לרכישת כרטיס למשחק העונה.

הנהלת הקבוצה החליטה הבוקר כי הכרטיסים למשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב יוגרלו בין בעלי המנויים מחר (רביעי). בעלי המוניים המעוניינים להשתתף בהגרלה יוכלו לפנות למועדון באמצעות כתובת המייל הבאה: info@maccabihaifafc.com, או לשלוח בקשה לפקס שמספרו 04-8346630 בו יצויינו פרטים מלאים. בחיפה הודיעו מראש כי הבקשות יתקבלו עד שעתיים לפני עריכת ההגרלה, שתיערך בנוכחות רואה חשבון. התוצאות יפורסמו מחר באתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully