וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הגברת הראשונה של ה-MLB

22.2.2011 / 9:26

ג'סטין סיגל מקליבלנד עשתה היסטוריה כשהגישה באימון החובטים של האינדיאנס. ג'סטין מורנו ישוב בקרוב להתאמן

האם עולם הבייסבול פתוח לקבלת נשים? לא ברור באיזו מידה, אבל התשובה העקרונית היא כן. זאת, לאחר שג'סטין סיגל פתחה הלילה (בין שני לשלישי) את הדלת כשהפכה לאישה הראשונה בהיסטוריה שנוטלת חלק באימון רשמי של קבוצה מקצוענית. היא הגישה באימון החובטים של קליבלנד אינדיאנס. ראוי לציין כי לא מדובר בהפגנת יכולת משמעותית, אבל הסמליות עדיין גדולה.

"היא גרמה לי להיראות רע", אמר מאמן האינדיאנס מני אקטה, שגם הוא זורק באימון. "אם לא הייתם רואים את התסרוקת, הייתם מייד מכניסים אותה לסגל", הוסיף התופס פול פיליפס. סיגל כבר מזמן חצתה את הקווים, והיא משמשת מאמנת בליגות המכללות והחצי-מקצועניות. היא ילידת קליבלנד ומספרת מה חלומה. "תמיד רציתי להיות אורל הורשהייזר, האינדיאנס הם בדם שלי".

האנק סטיינברנר, בעלי ניו יורק יאנקיז, חושב שהקבוצה שלו חגגה יותר מדי את האליפות של 2009. "הרכיבה של השחקנים על הגל הזה נכנסה ל-2010", אמר, "אבל עכשיו נראה שהם באו עם דרייב חדש והם נראים כמו לפני 2009".

ג'סטין מורנו ממינסוטה מתחיל להחלים מהפציעה הארוכה שלו, אבל יפתח את העונה על הספסל. מורנו נפצע בראשו במשחק מול טורונטו בתחילת יולי וסיים את העונה. הוא העריך כי לא יהיה מוכן לפתיחת 2011, אולם נראה כי הסטטוס שלו ייקבע במהלך אימוני האביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully