וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אין הבדלים משמעותיים בין הפועל לבינינו"

21.2.2011 / 22:57

קשר מכבי חיפה כבר מתכונן לאדומים, אבל סבור: "המשחק לא יכריע את האליפות". אלישע לוי: "לא נתאים עצמנו ליריבה"

אדריאן הרבשטיין

וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי חיפה שבה הערב (שני) לפסגה אחרי ניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה. שישה ימים לפני משחק העונה, הירוקים שוב לא נראו טוב וניכר עליהם שהראש כבר במשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב. למרות המשחק הרדום שהתנהל על כר הדשא, עידן ורד (32) ומוחמד גדיר (76) כבשו ודאגו שההכנות ליום ראשון יהיו שקטות. בזכות הניצחון, מכבי חיפה השלימה משחק ליגה 14 ברציפות ללא הפסד, מאז משחק העונה הראשון בקרית אליעזר. הפועל פתח תקוה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אך נותרה מעל הקו האדום.

אלישע לוי נכנס בסיום לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. בחיפה הסכימו שהיכולת במשחק היום לא תספיק לקראת משחק העונה ביום ראשון הקרוב מול הפועל תל אביב, והיו מרוצים בעיקר מהחזרה של ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר לכושר משחק. רפאלוב הוא אחד המועמדים לפתוח בשבוע הבא בהרכב. לקראת המשחק הגדול בבלומפילד אמר שחקן בקבוצה: "עברנו את המשימה הקטנה, ביום ראשון מחכה המשימה הגדולה שלנו, אחרי שלושה משחקים שלא ניצחנו את הפועל תל אביב. אנחנו כבר יודעים ממה להיזהר. למשחק הקרוב בטח לא נבוא שאננים".

המאמן לא התרגש מהיכולת החלשה: "שם המשחק אצלנו זה יציבות. לא שיחקנו גדול, אבל צריך לזכור ששיחקנו נגד קבוצה שעשתה תוצאות טובות מאוד במשחקים האחרונים. אנחנו תמיד באים עם רמת מוכנות גבוהה. בהתחלה לא הצלחנו ליישם את זה אבל בהמשך נכנסו למשחק. לא אפשרנו להם להגיע לשער, להניע כדור". על החילופים שביצע אמר המאמן המנצח: "הייתי חייב לתת דקות לרפאלוב וגדיר. הם חייבים הרצה, הם לא שיחקו הרבה זמן. לקחנו סיכון מחושב".

לוי אף התייחס למשחק העונה ביום ראשון הקרוב מול הפועל תל אביב והבהיר: "מדובר בשתי קבוצות עם סגנונות שונים, קבוצות טובות שיעשו הכל כדי לנצח. מכבי חיפה תמיד משחקת כדי לנצח, מכבי חיפה אף פעם לא מתאימה את עצמה ליריב. בכל מקום היא מנסה לתקוף".

יניב קטן כבר התיייחס בסיום למשחק העונה המתקרב, ואמר: "בכדורגל תמיד צריך לדעת לשפר דברים. זה קורה בכל קבוצה. המשחק מול הפועל תל אביב יהיה שונה לגמרי, נגיע לבלומפילד מוכנים ואני בטוח שנעשה את העבודה שלנו כמו שצריך. הפועל קבוצה מצוינת, רואים את זה כל שבוע, אבל אני לא חושב שיש הבדלי רמות כל כך משמעותיים בין הקבוצות. יהיה מעניין, יהיה משחק עונה אמיתי. אני לא חושב שהוא יכריע את האליפות, אבל מכבי חיפה מול הפועל תל אביב זה תמיד מעניין".

עידן ורד, ששוב קיבל את חולצת ההרכב והשיב כשכבש את השער הראשון במשחק, אמר בסיום: "אני מרגיש טוב, אני בכושר טוב, וכל פעם שאלישע יקרא לי אהיה מוכן. היה חשוב לבוא, לנצח ולהיות טובים".

נעים לשחקנים: "לא נורא, תרימו את הראש"

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים נכנס בסיום לחדר ההלבשה ושוחח עם שחקניו. "מה שקרה היום לא נורא, כדאי שתרימו את הראש עכשיו. ב-25 הדקות הראשונות של המחצית השניה יזמנו, אבל אם צריכים להבין שנגד קבוצה כמו מכבי חיפה אי אפשר להחמיץ מצבים. בסך הכל אני לא מאוכזב", אמר המאמן לשחקנים.

נעים, שניהל את המשחק מהיצע בגלל עונש הרחקה, סיכם: "בחצי השני פתחנו בצורה טובה, הגענו ל-3-4 מצבים מהם היינו צריכים לכבוש לפחות פעם אחת. קשה מאוד לנהל משחק מהיציע, אבל ניסיתי לעשות את המקסימום. מאוד רצינו, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully