וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אנדרסון יבוא עם אנרגיות גבוהות"

21.2.2011 / 18:40

שלושה ימים לקרב מול ברצלונה: דייויד בלו יודע שאקס הצהובים יבוא עם רצון מיוחד ליד אליהו: "הוא ירצה להוכיח את עצמו"

יממה אחרי הניצחון הקליל על מכבי חיפה בליגה (86:100) המשיכה היום (שני) מכבי תל אביב בהכנות לקראת המשחק הגורלי מול ברצלונה ביום חמישי. הצהובים מגיעים לקרב על המקום הראשון בתנופה גדולה, אבל דייויד בלאט ושחקניו יודעים שרק ניצחון בהפרש גבוה מ-10 נקודות ימחק את ההפסד בברצלונה בפתיחת שלב הטופ 16 (81:71), יבטיח להם יתרון ביתיות בשלב ההצלבה וימנע מהם מפגש פוטנציאלי מול פנאתנייקוס.

"זה משחק על המקום הראשון וזה מאוד מרגש עבורנו ועבור האוהדים שלנו", אמר היום דייויד בלו לוואלה! ספורט. "זה הולך להיות משחק לא פשוט מול יריבה קשה. ובטח שזה אתגר עבורנו. ברצלונה היא אלופות היורוליג, והיא קבוצה שרוצה להגן על התואר שלה מהעונה שעברה".

לגבי הכושר המצוין של קבוצתו אמר בלו: "אנחנו משחקים עם הרבה ביטחון, וזו תוצאה של העבודה הקשה שלנו באימונים יום יום. יש לנו כימיה טובה כקבוצה ברמה המקצועית וברמה האישית, והכי חשוב שכולם כשירים כי מול ברצלונה אנחנו צריכים את כולם".

בלו התייחס להפסד הכואב בברצלונה בסיבוב הקודם: "אנחנו קבוצה שונה מהקבוצה שהפסידה לברצלונה לפני חודש. כשהפסדנו מולם זה היה אחרי כמה שבועות בהם לא היו לנו משחקים משמעותיים, בדומה למה שקרה לנו מול קאחה לבוראל, ולא הגענו מוכנים למשחק מהרמה הגבוהה. אבל עעכשיו עברנו כמה משחקים בירוליג שמשאירים אותנו בפוקוס ואנחנו מודעים בדיוק למה שעלינו לעשות בכדי לנצח".

על העובדה שרק ניצחון בפער של 10 נקודות ומעלה יעלה אותם מהמקום הראשון אמר בלו: "זה לא הולך להיות משהו שנבנה מיד בתום הרבע הראשון", המשיך בלו. " הדרך בה אנחנו מביטים על זה היא שאנחנו במינוס של עשר נקודות, אז קודם ניחלץ מהבור. יש אמנם להם יתרון בנקודות, אבל עבר מאז חודש ואנחנו משחקים בבית שלנו. אנחנו לא חוששים מברצלונה ומאמינים שאנחנו יכולים לנצח את המשחק. המטרה הראשונה שלנו היא לנצח, והשנייה היא לשחק כל פוזישן כפי שאחנו יודעים איך לשחק".

על המפגש מול חברו לקבוצה מאשתקד, אלן אנדרסון, אמר בלו: "אני חושב שאנדרסון יבוא עם אנרגיות גבוהות כדי להוכיח את עצמו, אבל בכל אופן הוא יגיע ככה. הוא שחקן טוב בשני צדי המגרש, והוא ירצה להוכיח את עצמו".

לאחרונה החליטו קברינטי מכבי תל אביב כי הם מעוניינים בהשארותו של בלו גם בעונה הבאה, והם מתכננים להציע לו חוזה חדש בקרוב. "לא דיברו איתי במכבי על כך", אמר בלו. "אבל אני מאוד נהנה לשחק במכבי תל אביב ותחת דייויד בלאט. אבל השבוע אני בפוקוס על ברצלונה, ואדאג לגבי החוזה שלי רק בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully