וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיסים לאוהדי מכבי חיפה יחולקו בהגרלה

21.2.2011 / 17:47

שישה ימים למשחק העונה: הלחץ בקופות גרם לביטול המכירה ל-1,500 האוהדים הירוקים, הגרלה תקבע מי יזכה לרכוש כרטיס

הביקוש הענק לכרטיסים לקראת משחק העונה בין מכבי חיפה והפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב הביא הערב (שני) את ראשי מכבי חיפה לבטל את מכירת הכרטיסים שהתקיימה בקופות של אצטדיון קרית אליעזר. הסיבה: התפרעות של אוהדי מכבי חיפה ולחץ על הקופות שגרר חשש לחיי אדם. כזכור, חיפה הודיעה כי מכירת הכרטיסים תחל בשעה 18:00 בערב, לפני המשחק מול הפועל פתח תקוה, ובו יוקצו 1,500 כרטיסים למחזיקי המנויים, שהגיעו שעתיים קודם לקופות ובעקבות כך נוצר עומס ודוחק בתורים.

בשעות הערב החליטו בחיפה לערוך הגרלה בין אוהדי הקבוצה כדי לקבוע מי מהם יזכו לרכוש את הכרטיסים למשחק.

מוקדם יותר ביקשה הנהלת מכבי חיפה לנהוג באיפוק באזור הקופות, אך חלק מהאוהדים לא נשמעו לכך. אוהד שנכח במקום סיפר לוואלה! ספורט: "לחיפה יש 6,000 מנויים ורק רבע מהם יכלו לקבל כרטיס. אוהדים כאן דחפו אחד את השני כי ידעו שאולי לא יוכלו להשיג כרטיס. חבל שהמכירה בוטלה".

מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק פרסם איגרת לאוהדי הקבוצה בנושא וכמה, בין היתר: "לקראת משחק זה הוקצו לנו יציעים 10-11 ולאחר הגבלות המשטרה נשלחו אלינו כ-1,500 כרטיסים. אנו מודעים לכך שרבים מכם רוצים להיות שם איתנו, כפי שאנו היינו רוצים שתהיו איתנו שם. לאחר מחשבה כנה, ולבטים לא פשוטים, החלטנו כי המכירה למשחק זה תתאפשר לבעלי מנויים בלבד כנהוג בכל המועדונים באירופה וכאן בישראל".

"גם במקרה זה של מכירה למנויים בלבד, יתאכזבו בעלי מנויים רבים מאחר וכמות בעלי המנויים גדולה פי ארבעה מכמות הכרטיסים שבנמצא ומכאן שוב התנצלותי הכנה", כתב צ'יזיק. "המכירה לא תתבצע באינטרנט מתוך רצון לוודא, כי הכרטיסים מגיעים לבעלי המנויים ולא לספסרים המנצלים את הרשת לרכישת הכרטיסים. ניסיון העבר מלמד שברגע שמופצים הכרטיסים למכירה באמצעות האינטרנט והטלפון, נתפסים הקווים על ידי גופים 'אינטרסנטיים' שמונעים גישה מהאוהדים האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully