וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורש: "עכו עוד לא ויתרה על הפלייאוף העליון"

הדס גרינברג

21.2.2011 / 12:23

דודו גורש והפועל עכו מרוצים מהנקודה שהוציאו בקרית שמונה ("תיקו בחוץ זה מצוין"), ואופטימיים על המאבק על המקום השישי

הפועל עכו הצליחה להשיג אתמול (ראשון) נקודה יקרה בקרית שמונה, ולאחר שכבר הוליכה 0:1 ואיבדה את היתרון, השוותה ל-2:2. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבני יהודה, היה חשוב לאלי כהן ולשחקניו לא להיגרר לרצף הפסדים, ולכן אתמול, אחרי שיצאו עם נקודה מקרית שמונה, העכואים נראו די מרוצים.

קפטן הקבוצה דודו גורש הודה ש"בעיקרון אנחנו מרוצים מהתוצאה. תיקו מול קרית שמונה בחוץ זה מצוין. לצערי, אחרי שהובלנו ספגנו שני שערים שהיו כמו מכת נוקאאוט קטנה, אבל למחצית השנייה עלינו טובים יותר, ובסופו של דבר היכולת המצוינת שלנו הניבה נקודה. היה קשה לשחק במזג האוויר כזה, במיוחד לשוער כשהכדור חלקלק וקשה להשתלט עליו".

עכו, שכמעט איבדה במהלך המחזור את המקום בפליאוף העליון למכבי נתניה, לא מוותרת על המקום השישי. "לא הרמנו ידיים בנוגע לפליאוף העליון", אמר גורש והוסיף: "באנו בידיעה שניצחון ידחוף אותנו קדימה, אבל גם תיקו".

בקבוצה מרוצים מהעובדה כי הקשר הארגנטינאי ניקולס פלצ'וק חוזר לעצמו ואף הביא אתמול במו רגליו את הנקודה לעכו. פלצ'וק, שפתח את העונה עם יכולת טובה ואף כבש שער במשחק נגד הפועל ת"א במחזור השלישי, נעלם מאז ורק לפני כשלושה שבועות במחזור ה-20 חזר וכבש את שערו השני העונה. אתמול, עם הגול השלישי, מקווים בעכו כי הוא ימשיך ויציג יכולת טובה בישורת האחרונה.

לשער הראשון היו אחראים שחקני הרכש החדשים: אלכסנדר זהבי המושאל ממכבי חיפה בישל לאבי כנפו את שער הבכורה שלו. כעת בעכו מאמינים כי זהבי וכנפו, יחד עם שגיב כהן, עוד יתרמו לקבוצה עד לתום העונה.

מנגד, החלוץ לואיס זומא, שהצטרף אף הוא בחלון העברות הנוכחי, עדיין לא קיבל דקת משחק בשל כושרו, אך צפוי להשתלב מאחר שבקבוצה כבר השלימו עם עזיבתו של ג'קו ערפאת לרוסיה. היום יקבלו שחקני הקבוצה חופש וישובו מחר לאימונים לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully