וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "שמחים שאנחנו שומרים על מקום בפלייאוף העליון"

הדס גרינברג

21.2.2011 / 11:49

קשר קרית שמונה התאכזב מה-2:2 נגד הפועל עכו, אבל מרוצה מההתבססות במקום הרביעי: "הכי משמח שהקהל בא בהמוניו"

בקרית שמונה היו מאוכזבים מה-2:2 הביתי אמש (ראשון) נגד הפועל עכו. בקבוצה אומנם שמחו על החזרה מפיגור ליתרון, אך קיוו לעצור את רצף שלושת המשחקים הביתיים ללא ניצחון. על אף פי כן, ביכולת של הקבוצה נרשם שיפור קרית שמונה ומי שמציג יכולת טובה מתחילת העונה ועשה זאת גם אתמול הוא הקשר אדריאן רוצ'ט, שכבש את שער השוויון.

"אנחנו די מאוכזבים כי הצלחנו להשוות ולעלות ליתרון, אבל לא ניצחנו. חבל שחטפנו גול כי יכולנו לדעתי גם לכבוש יותר שערים", אמר הקשר הכשרוני, שהתייחס גם לכך שהקבוצה לא השיגה ניצחון בית בחודש וחצי האחרונים: "זה לא שיש לנו לחץ מהקהל, פשוט בבית טיפה פחות הולך לנו. יש לנו קהל נהדר שאתמול למרות מזג האוויר בא בהמוניו. זה הדבר הכי משמח שיש".

מה שמעניין כרגע את הקבוצה של רן בן שמעון זה להתבסס סופית במקום הרביעי ולהבטיח כמה שיותר מהר את המקום בפלייאוף העליון. "רן אמר לנו שאם ננצח זה ייתן בעיטה לקבוצות דמאחורינו" הסביר רוצ'ט "אני שמח שגם אם אנחנו לא מנצחים אנחנו שומרים על המקום בפלייאוף העליון". על שערו השני העונה הוסיף הקשר: "הגעתי לכדור ובעטתי בנגיעה כי המגרש היה רטוב. זה הגול השני שלי וההרגשה עילאית. אני מקווה שכמו מזג האוויר, שערי שמיים נפתחו גם עם הגולים שלי".

מי שחוזר לעניינים לאט לאט הוא החלוץ וויאם עמאשה, שלאחר שלושה חודשים חזר להרכב הפותח של רן בן שמעון ובקבוצה מקווים כי הוא יצליח לתרום לפחות כפי שתרם בסיבוב הראשון עם שמונה שערים. בקבוצה מרוצים מאוד מהקשר ווילאם נג'ובו, שאתמול כבר את שערו החמישי העונה והשלישי בחודש וחצי האחרונים. נג'ובו הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של בן שמעון. היום יזכו שחקני הקבוצה לחופש ומחר ישובו לאימונים כחלק מההכנה למשחק נגד בני יהודה ביום שבת בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully