וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA: גריפין ובריאנט מככבים באולסטאר

22.2.2011 / 15:55

גריפין, מגי ואיבאקה הדהימו בתחרות ההטבעות, בריאנט ולברון סחפו באולסטאר עצמו, ולנו נותר רק להיכנס ללינקים ולהתענג

וול וגריפין בשותף

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס מול בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
אפשר רק לדמיין מה היה קורה אם הם היו משחקים באותה קבוצה. וול וגריפין/GettyImages

ג'ון וול נותן עונת רוקי מצוינת, בלייק גריפין נותן עונת רוקי מופלאה, ואפשר היה רק לדמיין מה היה קורה אם שתי בחירות דראפט ראשונות שכמותן היו משחקים יחד בקבוצה אחת. משחק הרוקיס נגד הסופמורס בשבוע האולסטאר סיפק לנו רגע שרק התיצ את הדמיון יותר. הכדור הגיע לוול במתפרצת, והוא ראה את גריפין רץ בצד השני. היה ברור לכולם שזה צריך להיגמר בהטבעה של המפלצת מלוס אנג'לס, אבל את המהלך הזה יזכרו בזכות מסירה גאונית, וירטואוזית ונדירה של וול. גריפין, במקרה הזה, רק השתדל לא לקלקל.

ג'בייל מגי כפול

ג'בייל מגי מטביע לשני סלים בתחרות ההטבעות של אולסטאר 2011. Mark J. Terrill, AP
סל אחד וכדור אחד זה פאסה. מגי/AP, Mark J. Terrill

בלוס אנג'לס ראינו כנראה את הסיבוב הראשון הטוב בכל הזמנים של תחרות ההטבעות, והנה הטבעה עצומה, מיוחדת וקשה-קשה מצדו של האיש מוושינגטון. לדעתו הצנועה של המדור, מגי נתן את ההופעה המרשימה בתחרות זו, וביצע את הדאנקים המרשימים ביותר. האתלט הנהדר הזה הראה שכדור אחד וסל אחד זה קצת פאסה, והוכיח שגם אם מצמידים סל נוסף, ודוחפים לו ליד כדור נוסף, זה ייגמר כמו שצריך. אגב, הוא גם הוכיח בהמשך יכולת שהייה מופלאה ותיאום עין-יד מרשים כשהטביע שלושה כדורים בבת אחת.

סרג' איבאקה נושך

סרג' איבאקה מטביע בתחרות ההטבעות של אולסטאר 2011. Mark J. Terrill, AP
בסך הכל רצה להוריד לילד את הבובה. איבאקה/AP, Mark J. Terrill

הקונגולזי נתן יופי של שואו בתחרות ההטבעות, והטביע אף הוא מקו העונשין, אולם הטבעה לא פחות מרשימה הייתה זו שבה הוריד בובה מהטבעת בעזרת פיו, ותוך כדי קבר את הכדור בפנים.

בלייק גריפין מניע

בלייק גריפין אולסטאר 2011. רויטרס
תחרות ההטבעות עמדה בציפיות ואף למעלה מכך. גריפין מעביר טסט/רויטרס

אבל בתחרות ההטבעות זכה, כצפוי, בלייק גריפין, שעבורו כל משחק ליגה הוא תחרות שכזו. השואו עם המכונית היה מוגזם ומצחיק באותה מידה, ובטלוויזיה כמעט שפספסו את הדאנק משום שצלמו את זמרי הליווי, אבל עדשות המצלמה קלטו לבסוף את הדאנק שכנראה הביא לגריפין את תואר מלך ההטבעות. בלינק המצורף נראה משהו אחר מרשים מגריפין. לסיכום: תחרות ההטבעות עמדה בציפיות ואף למעלה מכך, ומי שגנב לאורך השידור את ההצגה הוא קני סמית הגדול, שהוכיח שהוא כוכב גם בלי כדורסל ביד.

קובי בריאנט עוקץ

קובי בריאנט במשחק אולסטאר 2011. רויטרס
באמת, לברון, למה להסתבך עם הממבה? בריאנט/רויטרס

והנה ה-MVP של האולסטאר, קובי בריאנט, נותן הצגה באולמו הביתי. בריאנט יצא למתפרצת, ולברון ג'יימס, מר טריפל-דאבל באותו משחק, רץ לידו. אולסטאר הוא לא משחק של הגנות, אבל היצר גבר על לברון ג'יימס והוא בכל זאת ניסה לחסום, ורק הפך את המהלך של קובי למעט גדול יותר. קובי הביט לרגע בלברון, שדלק בעקבותיו, קינג ג'יימס ניסה להוריד גג מאחור, ובכך הפך את ההטבעה מ"מעוד אחת" ל"אחת סמלית".

לברון ג'יימס טס

לברון ג'יימס אולסטאר 2011. רויטרס
מתפרצת של איש אחד. לברון/רויטרס

בדרך כלל בהתקפה מתפרצת ההגנה לא מסודרת ודלילה ואפשר להשיג נקודות קלות. ובכן, מתפרצת מסוג לברון ג'יימס משיגה נקודות קלות גם כששחקני ההגנה ישנם באזור. תראו כמה מהר לברון חוצה את המגרש, שועט קדימה וסוגר מתפרצת של איש אחד בהטבעה אדירה.

בריאנט ודוראנט ברצף

קווין דוראנט אולסטאר 2011. רויטרס
שואו טיים מרוכז באופן שמסכן את הבריאות. דוראנט/רויטרס

קובי בריאנט הוכיח באולסטאר שרגליו עדיין צעירות וסיפק הטבעות שכבר לא רואים ממנו בכל יום. אבל לא רק קובי להטט על הפרקט. מיד אחרי ההטבעה שלו, כריס פול חטף והזין את קווין דוראנט בהאלי-הופ, והנה לכם שתי הטבעות ב-8 שניות. שואו טיים מרוכז באופן שמסכן את הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully