וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "יש לנו פער טוב במקום הרביעי"

הדס גרינברג

20.2.2011 / 21:39

למרות חוסר שביעות רצונו מהתיקו מול עכו, מאמן קרית שמונה הסתכל על הצד החיובי. אלי כהן: "התוצאה מספקת ומשקפת"

משחק מהנה סיפקו לנו הערב (ראשון) עירוני קרית שמונה והפועל עכו, שנפרדו ב-2:2 קצבי תחת גשם שוטף במסגרת המחזור ה-23. עכו הוליכה כבר אחרי שתי דקות משער בכורה בקבוצה של אבי כנפו, אדריאן רוצ'ט (20) ו-וויליאם נג'ובו (22) הפכו בצמד בזק את התוצאה, עד שניקולאס פלצ'וק עלה מהספסל ואיזן בדקה ה-59.

רן בן שמעון, מאמן עירוני קרית שמונה, קיווה שאחרי שני משחקי בית ללא ניצחון, קבוצתו תיקח את מלוא שלוש הנקודות. "אני לא מרוצה, אני רוצה לנצח", אמר בן שמעון בסיום. "קיבלנו גול מהיר מאוד, וזה קשה להתחיל כך כל הזמן. במחצית השנייה שיחקנו כמו קבוצה שרוצה לרוץ קדימה ולא כמו קבוצה שמובילה, ובמתפרצת תפסו אותנו לא מוכנים וספגנו את השוויון. אין לי טענות לשחקנים, נתקן את מה שצריך לתקן. אנחנו משחקים כדורגל חיובי וטוב. נגד אשקלון שיחקנו על תוצאה והיום זה היה קרב על שש נקודות. יש לנו פער טוב במקום הרביעי וננסה לנצל אותו עד סוף השנה".

מן העבר השני, אנשי עכו דווקא היו מרוצים מהנקודה שהשיגו. "התוצאה מספקת וגם משקפת", אמר המאמן אלי כהן. "שתי הקבוצות הגיעו להרבה מאוד מצבים והיה משחק מעניין ותוסס. אני אלך הביתה עם תחושה טובה, אחרי שחזרנו מפיגור והצגנו כדורגל טוב. היה לנו סיבוב ראשון מוצלח, עברנו שינוי בינואר ולאט לאט אנחנו מתחברים. הסיבוב השני הרבה יותר קשה ונצטרך להמשיך לעבוד. אנחנו בהחלט מרוצים, היה חשוב לחזור לקחת נקודות אחרי ההפסד לבני יהודה". המאמן אף החמיא למחליף פלצ'וק שכבש את השוויון: "הוא נכנס טוב למשחק והביא לשינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully