וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בית"ר רוני לוי: "אני מאוד מודאג מהמצב"

20.2.2011 / 18:32

מאמן בית"ר ירושלים לומד את הבעיות בקבוצה: "יש מתח מסוים שמשפיע על השחקנים. אין תרופת פלא, נצטרך לעבוד קשה"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי התראיין הערב (ראשון) לרדיו ירושלים, ואמר בעקבות התיקו המאכזב מול מ.ס. אשדוד: "אני מאוד מודאג. כעסתי על השחקנים במחצית כי כשלפעמים דברים הולכים קשה ויש חוסר ביטחון אפשר להבין, אבל אני לא מקבל את זה ששחקני היריבה מגיעים בקלות להרמה או למצבי נגיחה ברחבה. במיוחד אם זה קורה בחצי הראשון, שאם מקבלים גול צריך לרדוף אחריהם כמו נגד בני יהודה. כעסתי על השחקנים, אבל אני גם מבין אותם כי לפעמים דברים הולכים קצת קשה וצריך לצאת מהתקופה הזאת".

לגבי הטענות שפשוט אולי זה מה שהקבוצה שווה, השיב המאמן: "בסך הכל אי אפשר להתווכח עם המצב. יש שחקנים טובים ואפילו טובים מאוד, אבל כשהקבוצה לא מתפקדת גם לשחקנים לבוא לידי ביטוי. אני תמיד אומר לשחקנים שרק דרך קבוצה חזקה הדברים באים לידי ביטוי באופן אישי".

לגבי משחק ההישרדות מול הפועל פתח תקוה אמר לוי: "אני לא רואה הבדל בהכנה למשחק מהמקום שאתה נמצא בו בטבלה. כשאני דורש מהקבוצה לעשות הגנה, לבצע לחץ או לשחק טקטי זה לא קשור לעמדה בטבלה. יש לחץ ומתח מסוים שמשפיעים על השחקנים ואני אמרתי אתמול שהאווירה מבחינת הקהל לא הייתה טובה. אני מבין את הקהל שהוא צועק ומתעצבן ואני קורא להם להיות איתנו כי המצב קשה ולא יראו עכשיו כדורגל אטרקטיבי. לפעמים גם שחקנים שרואים שיש 10 או 12 אלף איש שנותנים להם את הדרייב וההתלהבות, אז זה נותן להם דחיפה. אני מאמין שאם הקהל יהיה איתנו ונעשה את מה שצריך אז יהיה בסדר גמור".

על הבעיה בהתקפה בה הקבוצה כבשה רק ארבעה שערים ב-10 משחקים: "אין תרופת פלא. אני רואה את הבעיה. חשוב מאוד שסידרנו את משחק ההגנה וצריך להמשיך ולהתמיד בזה, אך יחד עם זאת לשלב משחק התקפה. כשיש ביטחון דברים מסתדרים טוב יותר. אני לא מכיר דרך אחרת מלבד להשקיע, לתת הכל ואז דברים יסתדרו. אני משתדל בכל משחק לעלות במערך מאוד מאוד התקפי עם שני חלוצים על המגרש, וגם זה לא מביא לנו את התוצאה הרצויה. רק דרך עבודה קשה ומשחק קבוצתי זה יבוא.

לוי התייחס גם למעמדו של אבירם ברוכיאן, שכרגע לא מספק את הסחורה: "אבירם צריך לייצר את המצבים ולעשות את ההבדל כי הוא באמת שחקן יוצא מן הכלל. ברגעים שלקבוצה קשה והיא לא טובה גם שחקן מוכשר כמוהו מתקשה לבוא לידי ביטוי, אבל אני מאמין שאם הוא יעבוד קשה והגישה שלו תהיה טוב אז ברגעים הנכונים הוא יעשה את ההבדל".

על סדרת המשחקים הקרובה שכוללת אחרי פתח תקוה גם את הפועל תל אביב בטדי אמר: "אני כבר אחרי אתמול לא ישן בלילה - אלה החיים של מאמן. אני לא מסתכל רחוק אלא רק על הפועל פתח תקוה, ואני רוצה להתכונן לשבוע אימונים טוב וחזק ולנסות לרתום את כולם לחשיבות של התקופה ושל הקבוצה כדי לצאת מהמצב הזה. ניצחון או שניים והפסימיות יכולה להפוך לאופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully