וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת פרננדז-לוזון: המאמן קיבל ארכה עד ה-4 במארס

20.2.2011 / 17:51

יו"ר הההתאחדות והמאמן הלאומי דנו בפרשת החוב. לוזון: "בטוח שבקרוב המאמן יוכל להתרכז רק בנבחרת". פרננדז: "אני קורבן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פרננדז: "סומך על ההחלטה של הפרקליטות בז'נבה"

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, נפגש היום (ראשון) אחר הצהריים עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, והסביר את עמדתו בנושא ההודעה שקיבלה ההתאחדות מפיפ"א ביום חמישי האחרון. כזכור, פיפ"א הודיעה שעל פרננדז לחדול באופן מיידי מכל פעילות הקשורה לכדורגל בגין אי תשלום חוב כספי לקבוצה אותה אימן בעבר בקטאר.

מאמן הנבחרת טען בשיחה שהוא לא צריך לשלם את הכסף, היות והוא לא קיבל מהקבוצה את הכסף שמגיע לו. מנגד, הצרפתי הבין שההתאחדות לא תוכל להשפיע על החלטת פיפ"א ושעליו לפתור בעצמו את הבעיה שנוצרה.

המאמן קיבל ארכה מההתאחדות עד יום שישי, ה-4 במארס, בכדי לדאוג לביטול השעייתו. פרננדז הבטיח שיצליח לדאוג לביטול ההשעיה.

פרננדז סירב לפני כמה ימים לבקשת הפדרציה הבינלאומית להעביר את הכסף לידיה עד שיסתיים ההליך המשפטי בעניין, כחלק מהליך הפשרה שהציעה. לוזון אמר אתמול למקורביו בהתאחדות: "אני מקווה שהם יסכימו לקבל את הכסף".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, מסר בתגובה: "אני סמוך ובטוח שלואיס יפתור את הבעיות שלו בימים הקרובים, ובכך יתרכז כל כולו בהכנת הנבחרת לשני המשחקים החשובים שלנו בחודש במרץ".

לואיס פרננדז מסר בתגובה: "העניין נמצא בהליך משפטי ואני מכבד את החלטתה של פיפ"א, עכשיו זו זכותי לחפש ולמצוא פתרונות ביחד עם עורכי הדין שלי על מנת לפתור את הבעיה הזו. כפי שעורכי הדין שלי אומרים, אני נפלתי קורבן בפרשה הזו יותר מאשר כל דבר אחר. אני מחכה לדו"ח הפרקליט והמשטרה וסומך על ההחלטה של הפרקליטות בז'נבה".

בהתאחדות סיפרו אתמול כי החוב שלה לפרננדז עד תום החוזה שלו מסתכם ב-400 אלף יורו, סכום זהה לחוב. "אם פרננדז יעזוב, הוא לא יקבל את הכסף ויצטרך לשלם בכל מקרה את החוב, כך שלכולם ברור שבעוד יומיים אף אחד לא יזכור שהוא היה חייב כסף", אמרו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully