וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואש: "ידענו שאפשר לנצח את מכבי ת"א בבלומפילד"

בלם הפועל חיפה לא הופתע מהניצחון 0:1 על הצהובים: "הוכחנו שאנחנו יכולים להיות בפלייאוף העליון". כץ יציע לשירזי חוזה חדש

בהפועל חיפה ללא ספק אוהבים את המפגשים מול מכבי תל אביב. אומנם אחרי ההפסד מול מכבי נתניה במחזור שעבר, איש בקבוצה לא העז לדבר על ניצחון בבלומפילד בקול רם, אבל לאדומים בכרמל לא היה ספק עוד לפני המשחק שהם יגיעו לעשות צרות לצהובים. "הרגשנו רע אחרי הפסד לנתניה וידענו שאם נבוא נחושים ומרוכזים לבלומפילד נוכל לעשות תוצאה טובה", אמר היום קשר הקבוצה, אושרי רואש. "אני שמח שהצלחנו להשיג ניצחון מרשים והוכחנו שאנחנו יכולים להיות בפלייאוף העליון".

לאחר הניצחון מול קרית שמונה לפני שבועיים והניצחון אתמול עדיין שיחת היום בהפועל חיפה היא על חוסר היציבות העונה. "קשה להסביר למה במשחקים האלה כן הולך", הוסיף רואש, "זה ברור שנגד כל אחץ מהגדולות יש מחויבות אדירה והשחקנים רוצים להוכיח ולא צריך לדרבן אף אחד. עם זאת, מתסכל להסתכל על הטבלה ולדעת שהיינו יכולים להיות במקום הרבה יותר גבוה. משהו לא טוב קורה לנו במשחקי הבית כמו בשבוע שעבר מול נתניה. אנחנו עושים טעויות סתמיות ומשלמים עליהן. אנחנו גם חייבים להציג את יכולת מול קבוצות באיזור שלנו בטבלה ומתחת ורק ככה נגיע למקום יותר גבוה לפני הפלייאוף.

"אני לא יכול להגיד שנהיה מאוכזבים אם לא נהיה בפלייאוף העליון. מה שכן, נהיה מאוכזבים מאוד אם בסופו של דבר נמצא את עצמנו בפלייאוף התחתון. לגביי אני לא יודע מה יהיה, אני רוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר בהפועל חיפה ואז נראה מה אני אעשה". הניצחון אתמול חיזק מחדש את מעמדו של ניצן שירזי בקבוצה. כבר לפני מספר שבועות שוחח הבעלים יואב כץ עם שירזי על המשך העסקתו, ולאחר הניצחון על מכבי תל אביב, אמור כץ להגביר את השיחות בעניין זה בכדי לסגור את שירזי בקבוצה לפחות לעונה הבאה ואם זה תלוי רק בבעלים לחוזה ארוך יותר. בחיפה מעריכים כי עד לתום הליגה השניים יחתמו על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully