וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: פסגת הפחד

20.2.2011 / 9:18

קנזס טיפסה לראשות הדירוג ומיד הפסידה לקנזס סטייט, טקסס ופיטסבורג הופתעו ואיבדו הזדמנות להחליף אותה במקום הראשון

שבוע אחרי הפסד הבכורה של אוהיו סטייט שהדיח אותה מפסגת הדירוג, נראה שאף מכללה לא מעוניינת להחזיק במקום הראשון. הלו"ז הקשה והאינטנסיבי של המשחקים הפנים חטיבתיים החל לתת את אותותיו בכל המדורגות הבכירות, והשבוע קיבלנו כמות גדולה מהרגיל של הפתעות.

קנזס הייתה זו שהחליפה את הבאקאייז כמדורגת ראשונה, אך כעבור פחות מ-24 היא התפרקה עם הפסד 84:68 לקנזס סטייט חסרת היציבות, שנהנתה מיום אדיר של ג'ייקוב פולן שצלף 38 נקודות ונתן לוויילדקאטס ניצחון שלישי בלבד ב-45 (!) המפגשים האחרונים ביריבות בין שתי הקבוצות. בסוף השבוע התאוששו הג'ייהוקס עם 63:89 חלק על קולורדו.

מי שהייתה אמורה להיכנס לנעליה של קנזס בפסגה הייתה טקסס (2), אבל גם היא מעדה עם הפסד מפתיע 70:67 בנברסקה, שקטע רצף של 11 ניצחונות רצופים. הלונגהורנס כבר הצליחו למחוק פיגור של 11 נקודות שתי דקות לסיום וחזרו לשוויון 65:65, אבל המקומיים קלעו את זריקות העונשין המכריעות בסיום וחילצו ניצחון יוקרתי.

גם פיטסבורג (4) הייתה מועמדת לטפס למקום הראשון אם הייתה מצליחה לשרוד את השבוע, אבל הפנתרים הפכו לקורבן התורן של סט ג'ונס, שהדהימה אותם עם 59:60 במדיסון סקוור גארדן. קבוצתו של סטיב לאבין, שכבר הפילה העונה את דיוק, קונטיקט, נוטרדאם וג'ורג'טאון, נהנתה מסל ניצחון הירואי של דוויט הארדי 1.2 שניות לסיום וחיזקה את סיכוייה להעפיל לטורניר המכללות לראשונה מאז 2002.

דיוק (5) המשיכה בתנופה מהניצחון על צפון קרוליינה עם שני ניצחונות חוץ על מיאמי 71:81 ועל וירג'יניה 41:56. נוטרדאם (7) נבלמה אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם הפסד 72:58 לווסט וירג'יניה. וויסקונסין (10) נבלמה אחרי הניצחון הגדול על אוהיו סטייט עם הפסד 70:62 לפרדו (11), שעדיין לא ויתרה על ראשות הביג 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully