וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לא תדון בעתידו של אלישע לוי לפני אפריל

20.2.2011 / 12:30

שחר לא ימנה מאמן לפני הפליאוף. דיווח ביוון: חרזי יעקוב גם אחר שחקני אא"ק אתונה. גדיר זומן לסגל הנבחרת הצעירה

מכבי חיפה לא תמנה מאמן לעונה הבאה לפני חודש אפריל, כך טוענם גורמים שונים במועדון שהסבירו כי על פי המסורת בשנים האחרונות, המאמן הבא ימונה סמוך לסיום העונה. גורם במועדון הוסיף: "שחר לא ימנה את אלישע לוי או כל מאמן אחר לפני משחקי הפליאוף". בלי קשר, נראה כי הבעלים של מכבי חיפה מחכה להכרעה בנוגע למאבק האליפות ולשלבים המכריעים בגביע המדינה לפני שיקבל החלטה סופית. יש לציין כי במועדון מרוצים כעת מעבודתו של לוי, שמתמודד על האליפות זו השנה השלישית ברציפות, בקבוצה.

התקשורת היוונית דיווחה אתמול כי סקאוטים של מכבי חיפה, לברקוזן, ניוקאסל, אוקזר, פארמה וסמפדוריה יגיע הערב ליוון כדי לצפות במשחק בין פאניוניוס לאא"ק אתונה. מתברר כי מעבר למעקב שעורך המועדון בחודשיים האחרונים על הבלם הסרבי אדין צוצאליץ' מפאניוניוס, אלון חרזי נוסע לצפות גם בבלם, קשר וחלוץ מאא"ק.

לפי התקשורת היוונית מדובר בין היתר בבלם הצעיר קוסטאס מנולאס, בקשר גיורגיס מאקוס (24) ששיחק בעבר בפאניוניוס והופיע בעבר במדי נבחרת יוון ובחלוץ הארגנטינאי בעל האזרחות האיטלקית, איגנסיו מרטין סקוקו בן ה-25, ששיחק בעבר בפומאס ויש ברזומה שלו הופעות בנבחרת ארגנטינה הצעירה. יחד עם זאת, מדובר בשחקנים יקרים מאוד ולא ברור האם חיפה תוכל לעמוד בעלות הרכישה שלהם.

מוחמד גדיר, סארי פאלח וסינטאיהו סלליך קיבלו הבוקר הודעה כי הם זומנו לסגל הנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול ארסנל קייב ביום רביעי. טאלב טואטחה לא זומן בשל השתתפותו במשחק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully