וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "מכבי חיפה הכי טובה בארץ ביחד איתנו"

קשר הפועל ת"א מרוצה מהיכולת נגד הפועל ב"ש ("הראנו מה אנחנו יודעים"), אבל יודע שבמשחק העונה זה יהיה קשה בהרבה

חרף כל הצרות של הפועל תל אביב העונה בכל הקשור לקומת ההנהלה, הפציעות הקשות של מהראן לאלה ואיתי שכטר והעזיבה של דגלאס דה סילבה, אמש (שבת) ניצחה הדאבליסטית 0:3 את הפועל באר שבע תוך הפגנת יכולת מצוינת, ושבוע לפני המשחק נגד מכבי חיפה, הוכיחה שכשהיא מגיעה לשיא יכולתה קשה מאוד לעצור אותה.

חדר ההלבשה של האדומים התמלא אתמול חיוכים בסיום המשחק ובקבוצה הסבירו שאם השחקנים יצליחו לשחזר את היכולת מווסרמיל גם נגד הירוקים, המשחק בבלומפילד יוכל להזניק את הקבוצה קדימה. "בשבוע שעבר עשו מאיתנו קבוצה מקרטעת והעבירו ביקורות על כולם והשבוע אנחנו קבוצה דורסת שהולכת על האליפות", אמר גילי ורמוט בסיום, "כל משחק הוא לגופו ואנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת, אבל מכבי חיפה זה משהו שונה לגמרי. היא קבוצה מצוינת, והכי טובה בארץ ביחד איתנו. מה שבטוח זה שיהיה משחק מעולה. לא סתם זה משחק העונה".

ורמוט ניסה להסביר מה עבד להפועל אתמול, שלא היה בניצחון הלא משכנע על מכבי פתח תקוה לפני שבוע: "נכון שמבחוץ זה נראה שהלך לנו קל, אבל באר שבע כבר הוכיחה שהיא קבוצה טובה, בעיקר בבית שלה. אנחנו עשינו את המשחק קל. באנו בטירוף וכשאנחנו עושים את הדברים כמו שאנחנו יודעים - קשה לעצור אותנו. במשחק נגד פתח תקוה בשבוע שעבר לא הצלחנו לכבוש מהתחלה והיה קצת לחץ. אתמול כבשנו מהר והשתחררנו. אני שמח שהראנו מה אנחנו יודעים באמת".

לסיום הקשר גם דיבר על עצמו ועל חבריו להתקפה: "אני חושב שהיה משחק טוב מאוד ואני שמח על כך. כמובן שהייתי יותר מבסוט אם הייתי כובש, אבל הייתי מעורב בגול השלישי והדבר הכי חשוב מבחינתי זו הצלחת הקבוצה. בן נכנס לעניינים חזק מאוד וככה ציפו לראות אותו כשהוא הגיע להפועל תל אביב. הוא פנטסטי. על טוטו תמוז כל מילה מיותרת. אנחנו שמחים שהם מבקיעים. הם שני חלוצים מצוינים שעוזרים לקבוצה".

מחכים לגוטמן וטביב

מעבר לדברים הללו, בהפועל תל אביב מחכים כרגע לשני דברים: הראשון היא חזרתו של אלי גוטמן למגרשים והשני הוא נחיתתו של אלי טביב בארץ. גוטמן אמור לערוך היום סדרת בדיקות שתכריע האם הוא ישוב לקווים בשבוע הבא. "היכולת הזו גורמת נחת לגוטמן ועושה את החזרה שלו יותר קלה", אמר אמש יוסי אבוקסיס בסיום המשחק. נראה כרגע כי גוטמן אמור לחזור עוד השבוע, אך רק יותר מאוחר ביממה הקרובה תתקבל תשובה סופית.

בעניין טביב, בהפועל מקווים לראותו עד מחר בארץ כפי שנציגו, דורון אוסידון, אמר והבטיח למהראן לאלה ושי אבוטבול שאיתם הוא אמור להיפגש ביום שלישי. בהפועל מקווים כי זו לא עוד אזעקת שווא ושטביב יגיע לארץ כדי להכריע בעניין שני השחקנים וגם בעניין עתידה הניהולי של הקבוצה.

בצד המקצועי, נראה כרגע כי ההרכב שפתח אתמול בוסרמיל יזכה לקרדיט גם נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. בהפועל היו מרוצים ממספר שחקנים וגם מהשילוב בין שי אבוטבול לאביחי ידין, שסופסוף הוכיח את עצמו. כל שחקני החלק הקדמי קיבלו מחמאות איתי שכטר, שצפה בחבריו מהיציע, אף אמר אתמול: "ביכולת הזו, אין לי מקום בהרכב".

שחקני הקבוצה יערכו היום אימון קל בלבד וביום שלישי אמורים להתחיל באופן רשמי את ההכנות למשחק העונה, אליו לא נותרו כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully