וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר בן יוסף: "נישאר בליגה, אני לא רואה סרט אחר"

20.2.2011 / 10:30

בית"ר ירושלים לא ניצחה ארבעה משחקים ברציפות, אבל הבלם אופטימי. במועדון מקווים שהקהל יניח לאלי דסה ואבי ריקן

אווירת נכאים שררה בקרב שחקני ואנשי בית"ר ירושלים אתמול (שבת) מיד לאחר ה-0:0 הביתי נגד מ.ס אשדוד, אך החדשות שהגיעו מהמגרשים האחרים, ולפיהן הפועל אשקלון ובני סכנין הפסידו, גרמה להקלה גדולה במועדון מהבירה, שם אמרו: "בסופו של דבר הנקודה הזו עוד תהיה חשובה. היינו חייבים ניצחון, אבל כשרואים את התוצאות של הקבוצות האחרות צריך לקחת דברים בפרופורציות. אנחנו צריכים להיות עם הראש לכיוון הפועל פתח תקוה בשבוע הבא, שם יהיה אסור להפסיד כי זאת תהיה כניסה רשמית למאבקי הירידה. בלי קשר, נקווה קודם שהם לא יפתיעו את מכבי חיפה מחר".

בקבוצה גם דיברו על כך שיש צורך לחזק במהלך השבוע את אבי ריקן ואלי דסה, שספגו הרבה ביקורות. "הבעיה הכי גדולה היא שהם משחקים על הקווים והקהל אוכל אותם עם קללות", אמרו בבית"ר, "בכל משחק אבי ריקן עובר בטדי סדרת קללות שלא רואים כל יום. מדובר בשחקנים צעירים שחייבים את הגב של הקהל, במיוחד בתקופה כזאת".

מרבית שחקני בית"ר נמנעו מלהתראיין בסיום, אבל מי שהסכים לומר כמה דברים על מצבה של הקבוצה היה הבלם הוותיק תומר בן יוסף: "הדברים הולכים קשה וכמו שזה נראה – ככה זה יהיה עד סוף השנה. אנחנו צריכים להבין ולהפנים שאנחנו קבוצת תחתית שנלחמת על חייה ועל הישארותה בליגה. חייבים להתאחד, להיות ביחד ולתת הכל בכל משחק עד לסיום העונה".

לגבי היכולת של הסגל הנוכחי להיאבק בתחתית אמר הבלם: "בכל מצב שבית"ר הגיעה כאנדרדוג היא ניצחה. אם נתחיל להפנים שאנחנו קבוצת תחתית שצריכה להילחם על החיים שלה, זה יכול לעבוד לטובתנו. זה הזמן של כולם להתאחד, צריך להשאיר את המועדון בליגה. למרות כל השינויים שהקבוצה עברה, נצטרך לעבור את העונה הזו ולהישאר בליגה, אני לא רואה סרט אחר".

לקראת המשחק החשוב מול הפועל פתח תקוה בשבוע הבא צפויים לחזור לסגל עמית בן שושן ועידן טל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully