וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים: "הקבוצה על סף תהום"

19.2.2011 / 22:21

הפועל ר"ג הובסה 4:1 על ידי מכבי פ"ת והמאמן על סף יאוש. בן חיים נפצע בקרסול. פרדי דוד: "מקווה שיצאנו מהמשבר"

אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי פתח תקוה קיבלה בהזמנה משחק ביתי מול הפועל רמת גן החלשה ולא התקשתה להביס אותה 1:4, בדרך למקום החמישי. עומר דמארי היה מצוין עם צמד ובישול, מוראד אבו ענזה כבש שער בכורה ורועי בקל השלים. ציון צמח צימק לאורחת. "אני מקווה שיצאנו מהמשבר", אמר בסיום פרדי דוד. "הגענו במצב לא טוב למשחק למרות שגם במשחקים האחרונים שיחקנו לא רע. הבקענו ארבעה שערים, אבו ענזה הבקיע בבכורה וגם עומר דמארי ששב מפציעה הבקיע וזה מה שחשוב".

השבוע, ביצע דוד מספר פעולות לגיבוש הקבוצה. המאמן יצא יחד עם שחקניו לפאב וביום שישי הקרין להם סרט על שייטת 13. "בגישה ובדבקות במטרה שחקנים הגיעו מאוד מוכנים", אמר המאמן. כשנשאל דוד לגבי אוהדים שקראו לו להתפטר ענה: "שבוע טוב".

החלוץ טל בן חיים, שספג מכה בקרסול והוחלף בדקה ה-65, ייבדק על ידי הצוות הרפואי. עומר גולן זכה למנוחה מלאה בגלל פציעה בשרירי הבטן שהוא סוחב תקופה ארוכה. בקבוצה מקווים כי המנוחה תעזור לו להתאושש לקראת השבוע הבא. גולן ישב על הספסל, אך לא שותף מאחר והקבוצה לא נזקקה לשירותיו. במחצית המשחק, אוהדים בודדים קראו קריאות לעבר דוד, אך המאמן סימן לעברם תנועה של שקט. גורם במועדון אמר: "חבל מאוד שנותנים ביטוי לאוהדים בודדים. ההתנהגות שלהם בושה וחרפה, לא ברור איך הם באים למאמן שמוביל 0:2 במחצית". גם היו"ר שינו זוארץ ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון יצאו להגנתו של דוד וביקשו מהאוהדים להירגע, מיוחד כשהקבוצה מנצחת.

מנגד, הפועל רמת גן לא מצליחה להתאושש ולזכותה חמש נקודות בלבד במקום האחרון. "אנחנו חייבים להיות חזקים ולשפר את משחק ההגנה. גם בצד ההתקפי אנחנו צריכים להשתפר ולא יכול להיות שחלוצים יחמיצו לבד מול שוער", אמר המאמן ירון הוכנבוים. "אנחנו בונים על המשחק הבא, אבל בלי הקיזוז אין לנו על מה לחלום. אלה רגעים שאני צריך לגלות את השחקנים החזקים עם המנטאליות הטובה ורק איתם נוכל לשרוד. אנחנו נמצאים על סף תהום, אבל גם כשאדם נמצא על סף תהום הוא צריך לעשות צעד כדי לא ליפול וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully