וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

בהפועל ת"א היו מרוצים מאוד מהיכולת ב-0:3 על הפועל ב"ש. אבוקסיס: "נהניתי ואני חושב שכל מי שראה את המשחק נהנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את המשפט "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", ניתן היה לשמוע מיותר מאחד או שניים מאנשי ושחקני הפועל תל אביב הערב (שבת), דקות אחרי סיום המשחק בו ניצחה הקבוצה 0:3 את הפועל באר שבע בחוץ. הדאבליסטית שלטה הערב במשחק, כבשה במתפרצות מהירות ומתואמות, הייתה יציבה בחלק האחורי וכל זאת כשבוע לפני המשחק מול מכבי חיפה בבלומפילד.

"זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה", סיכם יוסי אבוקסיס, ששוב עמד על הק'ווים במקומו של אלי גוטמן המחלים מהתקף לב, "הגענו להרבה מצבים, היו משקופים וקורות ואני שמח. נהניתי מהמשחק היום ואני חושב שכל מי שישב ביציע נהנה היום".

אבוקסיס הוסיף: "אנחנו מצפים לחזרה של אלי גוטמן, אני בטוח שהוא ראה את המשחק ושזה עשה לו טוב. אני בטוח שהוא התמוגג מהשחקנים. אם אלי גוטמן ירצה להמשיך בהפועל תל אביב אני חושב שהוא הכי ראוי שיש".

אלי גוטמן אמור לערוך בדיקות השבוע, ולפי התוצאות המאמן יידע אם יוכל לחזור לשגרה, ולעמוד על הקווים במשחק העונה נגד מכבי חיפה. בהפועל תל אביב מעריכים לפי השיחות שערך גוטמן עם אנשי הצוות המקצועי לאחר המשחק, כי הוא אכן יחזור לתפקידו השבוע.

מי שפורח לאחרונה הוא בן שהר, שבזכות צמד כבש הערב את שערו ה-11 העונה ואת השער העשירי שלו בתשעת המשחקים האחרונים. "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו עד היום", הוא סיכם, "אנחנו בכושר טוב ועכשיו מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה. אני חושב שאם ההקפצה שלי הייתה נכנסת זה היה שער גדול, אבל אני שמח שפיציתי בשני שערים. אספניול עוקבת אחרי כל הזמן וגם השבוע התקשרו אליי. זה כיף שהם מתקשרים ועוקבים, אבל שוב, עד סוף העונה אני בהפועל תל אביב ונראה מה יקרה".

קלינגר: "עשינו טעויות שעלו לנו ביוקר"

בלי לגרוע מהיכולת הטובה של הפועל תל אביב הערב, היא נתקלה ביריבה שרשמה משחק לא טוב וסיימה אותו עם הפסד שני ברציפות. המאמן ניר קלינגר לא הסתיר את האכזבה: "לא הגענו למשחק היום. אין לי אפילו איך לנתח את המשחק, ועכשיו זה גם לא יהיה חכם. עשינו בהגנה שגיאות שעלו לנו ביוקר. את הפועל תל אביב צריך להחזיק ב-0:0 לאורך זמן. ההגנה שלנו לא הייתה קיימת, וההתקפה של הפועל תל אביב ניצלה את זה".

המאמן הוסיף: "לא הצלחנו לעמוד מול הכלים ההתקפיים של הפועל תל אביב. חבל, זה לא מתאים לי באופן אישי ולקבוצה שלי להפסיד משחק כך. מאז בית"ר ירושלים בתחילת העונה זה לא קרה לנו ואני מאוכזב מאוד. אני לא חושב שהפסד או שניים צריכים לשנות את המטרות שלנו, אבל זה לא נותן ביטחון. אנחנו צריכים לחזור ולנסות לנצח כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully