וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי גער: "מה זה החורים האלה"

מאמן בית"ר לא חסך את שבטו מאף שחקן בחדר ההלבשה ב-0:0 העלוב מול אשדוד. מישאלוב, בן יוסף, גונזאלס, ריקן ודסה חטפו

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים אמנם השיגה הערב (שבת) נקודה, אבל לא הצליחה לכבוש זה השבוע השני ברציפות וה-0:0 הביתי נגד מ.ס אשדוד היא תוצאה מאכזבת למדי, שבסיום המחזור עשויה לסבך עוד יותר את הקבוצה מהבירה במאבקי תחתית. אם לוקחים בחשבון את משחק התחתית הקריטי בשבוע הבא מול הפועל פתח תקוה והקרב הנצחי מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים, ברור לגמרי כי לרוני לוי וקבוצתו מצפה עבודה בכלל לא פשוטה בשבועות הבאים. יכולת כמו של היום לא תספיק.

רוני לוי: "שהקהל יתרכז בלעודד"

במשך שלבים לא מעטים של המשחק קילל הקהל הירושלמי את שחקני הקבוצה, וצעד בין היתר "ביזיון", "תורידו את החולצה", ו-"אין לכם כבוד". המאמן עצמו התייחס לקריאות של הקהל ואמר: "האוהדים צריכים להיות יותר סבלניים. אני מבין אותם שהם רוצים לראות כדורגל יותר טוב אבל הם צריכים להתרכז בעידוד הקבוצה".

אלא שגם רוני לוי יודע כי היכולת שמציגה קבוצתו בשבועות האחרונים ממש לא משכנעת, והמצב בטבלה רק נעשה קשה יותר. "אני חושש שנידרדר למאבקי הירידה בסיום העונה, והקהל חייב להבין את זה", אמר המאמן, והוסיף באכזבה: "לבית"ר צפויים ימים גרועים יותר".

בסיום המשחק היה לוי די שקט, אך במחצית הוא היה עצבני וגער בשחקנים. את עיקר הביקורת ספגו המגינים אבי ריקן ואלי דסה, להם אמר המאמן: "מה זה החורים האלה, איך הם מגיעים להרמות כאלה חופשיים? למה אתם לא תוקפים את הכדור וראשונים לכדורים?". גם הבלמים כריסטיאן גונזאלס ותומר בן יוסף שמעו את דבר המאמן, כאשר לבן יוסף לוי העיר על אחד הכדורים ואמר לו : "אני לא מבין איך שריקי לוקח כדור גובה לפניך ולפני כולם".

שריקי: "הגענו ל-5-6 מצבים שהיינו חייבים להבקיע"

מנגד, מאמן מ.ס. אשדוד איציק עובדיה היה מרוצה מהעובדה שקבוצתו סוף סוף לא הפסידה, על אף ההרכב החסר. "אני מרוצה מהתוצאה אחרי ארבעה הפסדים. אנחנו במגמת שיפור, הגענו למצבי הבקעה. דימיטאר מקרייב וניר ביטון היו מאוד חסרים".

עידן שריקי הוסיף: "במחצית הראשונה שיחקנו מצויין, הגענו לחמישה או שישה מצבים שהיינו חייבים להבקיע, במיוחד במשחק חוץ קשה כזה מול בית"ר ובמיוחד בגלל המצב שלנו. במחצית השנייה, מטבע הדברים, סגרנו יותר כי רצינו לשמור על התוצאה, שהיא לא רעה עבורנו".

התוצאה משאירה את בית"ר מתחתינו ועכשיו אנחנו עם הפנים למשחקים מול סכנין ובני יהודה ואנחנו צריכים לקחת שם שלוש נקודות", הוסיף החלוץ. "צריך לזכור שאנחנו אחרי כמה הפסדים רצופים והביטחון של השחקנים לא גבוה. במצב שלנו כל נקודה היא ברכה, במיוחד במשחק חוץ אחרי ששמענו כל השבוע שהמשחק הזה עבור בית"ר הוא משחק עונה ומשחק על החיים"..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully