וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף, אינדיאנפוליס ניפתה את בוב סנדרס

18.2.2011 / 20:18

הקולטס התייאשו מהסייפטי הפצוע תמידית ושחררו אותו. הבעלים ג'ים אירסיי: "מודים לו על התרומה והחטיפה בסופרבול"

שנה באה, שנה הלכה ואינדיאנפוליס קולטס בנתה על הסייפטי בוב סנדרס שייתן עונה כמו ב-2007, אז זכה בתואר שחקן ההגנה של העונה ב-NFL. אלא שסנדרס, שהגיע פעמיים לפרובול, לא הפסיק להיפצע ולבזבז את תקוות הקולטס לשיקום ההגנה הדלילה שלהם. הפעם, החליט הנשיא ביל פוליאן, שהספיק לו ושחרר את הסייפטי בן ה-30.

"אנחנו מודים לבוב על תרומתו, שכללה זכיה בתואר שחקן ההגנה של השנה וחטיפה משמעותית בסופרבול", אמר הבעלים ג'ים אירסיי. סנדרס נפצע בידו הימנית ברבע הראשון של עונת 2010 ולא חזר לשחק. זה קרה עונה אחת בלבד אחרי שנפגע בזרועו השמאלית והושבת מכל פעילות. באינדי הבינו שאין להם מה לבנות עליו יותר ושחררו אותו. סנדרס, מצידו, עזב כג'נטלמן. "אני רוצה להודות למר אירסיי ולקולטס על מה שעשו בשבילי", מסר, "תמיד אחשיב את עצמי כקולט ואני רוצה בהזדמנות זו להודות לאוהדים שתמכו בי".

חדשות נוספות מה-NFL: דייב דוארסון, לשעבר מגן נוטרדאם ושיקגו ברס, נמצא מת בביתו במיאמי בגיל 50. סיבת המוות לא ידועה. קלוד טרל, לשעבר שחקן קו בסט. לואיס, מואשם בחטיפה ובאונס שלכאורה ביצע בטקסס ביום האהבה. טרל שיחק בראמס עד 2007 ושוחרר בעקבות תקיפה של רעייתו דאז. ג'ון אלוויי הודיע כי דנבר תנסה להחתים על חוזה חדש את מגן הפינה הוותיק צ'אמפ ביילי. אוקלנד השלימה את עסקת החתמתו המחודשת של ריצ'רד סימור, שימשיך שנתיים נוספות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully