וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב: מי מפחד מערן לוי?

אבוקסיס הזהיר את שחקניו מלעשות עבירות ליד הרחבה, ובונה על היתרון מהאגפים. שחקן: "אם לא ננצח, נגיע לחוצים למשחק העונה". דוד רביבו עשוי לרדת לספסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בשלושת המשחקים האחרונים מול הפועל באר שבע בליגה, הפועל תל אביב הבקיעה 10 שערים. בשם ההגנה!

* לשחקן היחיד שהבקיע להפועל גם העונה וגם אשתקד קוראים ערן זהבי. בבאר שבע, ניחשתם נכון, עשה זאת ליאור אסולין.

* בפעם האחרונה שניר קלינגר אירח את הפועל תל אביב זה קרה במשחק דרבי, בספטמבר 2005, שלושה חודשים לפני שעזב את מכבי. זה נגמר ב-0:2 לצהובים, משער עצמי של רמי חליס וקינוח של אבי נמני.

* באר שבע ניצחה בפעם האחרונה את הפועל במגרשה ב-2004/5. 0:1 קטן, שרשם רצף נראה של שלושה משחקים ביתיים ללא הפסד לאדומים מתל אביב.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אחרי התצוגה הלא טובה מול הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר, ערך ניר קלינגר לאורך כל השבוע ניסויים בהרכב. סיראז' נאסר ודוד רביבו תורגלו לסירוגין וגם משה אסולין הצעיר נלקח בחשבון. אחד מהשלושה, כך מסתמן, יפתח. המגן אביתר אילוז, שלא התאמן בתחילת השבוע, ימשיך ב-11 עם רביעיית ההגנה שתמשיך כרגיל. גם ויליאם סוארס ושלישיית ההתקפה, שכוללת את ערן לוי, ליאור אסולין ודובב גבאי, תמשיך בהרכב ונראה כי ההתלבטות היחידה היא לגבי העמדה הנוספת בקישור.

לא מן הנמנע שהמאמן יחליט בסופו של דבר לוותר על איברהים עבדול ראזאק ולעלות עם שניים מבין נאסר, רביבו ואסולין. אברהים בסיט נפצע באחד האימונים השבוע וסובל מנפיחות בברך, אך בכל מקרה לא היה אמור לפתוח. לאחר האימון הקרין קלינגר קלטת של האדומים והזהיר מההתקפה המסוכנת שלה.

הפועל תל אביב:

אחרי ריבוי המחלות שפקדו את שחקני הקבוצה השבוע, ערך היום יוסי אבוקסיס אימון מסכם לקראת המשחק. כפי שכבר הסתמן אתמול, אבוקסיס מתכנן שינוי אחד בהרכב, כששי אבוטבול אמור לשוב להרכב במקום סלים טועמה. המשמעות היא שערן זהבי יוסט לאגף השמאלי, ואילו אבוטבול ישחק לצידו של אביחי ידין במרכז המגרש.

אלרואי כהן, שערך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי פתח תקוה, ומריו פצ'אלקה, הרכש החדש הנוסף, ימשיכו להמתין על הספסל ואמורים לקבל דקות משחק גם בווסרמיל. יוסי שבחון, שלא נכלל בסגל במשחק הקודם, אמור לשוב לספסל, כאשר מי שיעלה ליציע הוא גל שיש, שהתאכזב מאוד לשמע הבשורה.

עוד בטרם האימון קיים אבוקסיס אסיפת קבוצה בה ביקש משחקניו להיזהר בעיקר משני שחקנים בשורות האורחת: "באר שבע קבוצה מאוד ביתית וצפוי לנו משחק קשה. אנחנו חייבים להימנע מלעשות עבירות מחוץ לרחבה כדי לא לתת לערן לוי הזדמנויות כי יש לו בעיטות מסוכנות מאוד. חייבים גם ללחוץ את דוד רביבו שמניע להם את המשחק. צריך לנצל את היתרון שלנו באגפים. שחקן את המשחק הרגיל שלנו עם אותו רצון שהראתם מול פתח תקוה".

"אנחנו חייבים לנצח בכדי להגיע למשחק מול מכבי חיפה בראש שקט", אמר אחד השחקנים. "אם לא נעשה זאת, נבוא לחוצים בשבוע הבא ואף אחד לא רוצה את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: סיראז' נאסר

מבין כל הסגל של שחקני הקבוצה, דומה כי נאסר הוא התעלומה הגדולה ביותר שקלינגר עדיין לא הצליח לפתור. כשהגיע בעונה שעברה, באמצעות המלצת הסוכן אשר הרשקוביץ', דיברו בבירת הנגב על ילד פלא. זה הספיק לשלושה שערים אשתקד ולתפקד כמחליף הכמעט קבוע של קלינגר, במיוחד כשהוא זקוק למהירות באגפים. נאסר בן ה-20 מקבל בשנה האחרונה במה שכל ילד חולם עליה. השאלה הגדולה היא האם הילד מכפר כנא שעשה צרות להגנות בליגה השלישית יוכל להיות סקורר גם בליגת העל? התשובות הסופיות, כנראה, יתקבלו רק בעונה הבאה.

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

שבוע לפני משחק העונה, שוב יחזור אבוקסיס לנוסחה של אבוטבול וידין במרכז השדה. במשחקים האחרונים בהם הפועל שיחקה עם השניים באמצע משחק הקבוצה לא שטף כפי שהיה עם ערן זהבי כקשר אחורי. אולם אם במקרים הקודמים האצבע כוונה לידין שעובר עונה לא מוצלחת במיוחד, נראה כי בשבועיים האחרונים קיימת ירידה ביכולת של אבוטבול. הקשר כבר הראה העונה שהוא אחד השחקנים החשובים, ומשחק טוב שלו בווסרמיל, בצוותא עם ידין, יביא את הפועל בראש שקט למשחק העונה.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דודזאדה; וויליאם סוארס, אברהים עבדול ראזאק (משה אסולין), סיראז' נאסר (דוד רביבו, משה אסולין), ערן לוי; ליאור אסולין, דובב גבאי.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, גיל ורמוט, ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully