וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן והרווה קאז'ה תורגלו

18.2.2011 / 14:01

רוני לוי עדיין לא יודע עם איזה הרכב הוא יעלה בשבת נגד מ.ס. אשדוד, אחרי ששני הקשרים שובצו במקום גל לוי ושי חדד, שהודה ברדיו ירושלים: "חשבנו שהשם בית"ר ירושלים יספיק לנו"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עדיין לא יודע עם איזה הרכב הוא יפתח מחר (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט 1) נגד מ.ס. אשדוד. לאחר שאתמול תורגלו גל לוי ושי חדד היום, שובצו במקום השניים בהרכב הראשון הרווה קאז'ה וסטיבן כהן. מעבר לכך, כבר אתמול אמר לוי לשחקנים: "אני עדיין לא יודע עם איזה שחקנים ובאיזה שיטה אני אעלה ולכן אנחנו מתכוננים לשתי שיטות אפשריות, כך גם נוכל לשנות במהלך המשחק".

היום לפני האימון הראה לוי לשחקנים וידאו של משחקה האחרון של מ.ס אשדוד נגד מכבי חיפה ואמר: "במשחק הזה אנחנו צריכים להיות אמיתיים וכשאני אומר אמיתיים אני מתכוון להילחם". מעבר לכהן וקאז'ה, הקבוצה תעלה עם אותו מערך הגנה ובקישור ישחק משה מישאלוב ליד קאז'ה כאשר אבירם ברוכיאן, חן עזריאל, וסמואל יבואה ישלימו את חוליית ההתקפה.

מאמן בית"ר אף הפתיע מעט את השחקנים והציג להם קובץ וידאו שלהם נלחמים ויורדים לגליצ'ים במהלך העונה. מעבר לכך, השחקנים דיברו ביניהם על הפרסומים לפיהם באשדוד עובדים לקראת המשחק על חולשת המגינים של בית"ר, ואמרו: "כמו כל ההגנה כולם צריכים לעזור ולסייע ואז אף אחד לא ידבר על החולשות שלנו".

קשר הקבוצה, שי חדד, התראיין היום לרדיו ירושלים ואמר: "הבעיה שלנו הייתה שחשבנו שהשם בית"ר ירושלים יספיק לנו. קבוצות באות לשחק נגדנו במוטיבצית שיא בגלל שזו בית"ר ירושלים. אני מרגיש שרוני לוי מחזיק ממני ומאמין שהוא ייתן לי את ההזדמנות לשחק. במהלך השבוע חשבתי שאני בהרכב ואחרי היום אני לא יודע. אני עדיין מקווה לשחק ולעזור לקבוצה. בסך הכל קיבלתי כמה הזדמנויות שבחלקן הוכחתי את עצמי ובחלקן פחות אבל כרגע הדבר הכי חשוב זה הקבוצה והרצון להוציא אותו מהמצב הנוכחי".

מי שהגיעו היום לאימון היו מספר קטן של אוהדים שהחליטו להוציא את אשר על ליבם על השחקנים. האוהדים גידפו חלק מהשחקנים על היכולת שלהם ואמרו שלא ישתקו אם דברים לא ישתנו על המגרש. מי שדווקא זכה לקריאות עידוד היה אריאל הרוש. אוהדים מארגון ה"לה-פמיליה" מתכוונים להגיע מחר לבית וגן ולתמוך בקבוצת הנוער במשחקה מול מכבי תל אביב, משחק שישודר בשידור חי בערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully