וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפועל פ"ת יודעת לתקוף". רפאלוב בתמונת ההרכב

18.2.2011 / 12:21

המאמן מתלבט לגבי הקשר, שנמצא בתמונה יחד עם החמישייה שפתחה בקישור מול אשדוד. שי מימון הפצוע עשוי להיעדר

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-23 מול הפועל פתח תקוה. אלישע לוי לא תרגל היום הרכב קבוע ונראה שיעשה זאת רק מחר מכיוון שהמשחק ייערך בשני, אך מתוך חלוקת הקבוצות באימון ניתן ללמוד שליאור רפאלוב נמצא בתמונת ההרכב למשחק. רפאלוב שיחק בקבוצה אחת עם השישייה שפתחה מול אשדוד וייתכן שאחד מהם ירד לספסל. מכיוון שתומר חמד ויניב קטן צפויים לפתוח, נראה כי אם רפאלוב יפתח זה יהיה על חשבון אחד הקשרים האחוריים.


גוסטבו בוקולי, שידרוש בקרוב חוזה לשנתיים עם אופציה לפרישה בעונה השלישית, ממשיך לקבל קרדיט מהמאמן שלו ומסתמן כי ימשיך לפתוח עם ג'ון קולמה בקישור האחורי. שי מימון שסובל מדלקת בגיד בכף הרגל לא התאמן היום ולא בטוח שייכלל בסגל, וכמוהו גם החלוצים שלומי אזולאי וולדימיר דבאלישווילי, ששב הבוקר לארץ אך לא נטל חלק באימון. מוחמד גדיר צפוי לקבל דקות ראשונות מאז חזרתו מפציעה. אלישע לוי אמר לשחקנים: "הפועל פתח תקוה קבוצה טובה שיודעת לתקוף. נתייחס אליהם ביום ראשון".

במועדון שמחו לשמוע שההתאחדות לכדורגל דחתה את משחק הגביע מול הפועל ירושלים, כך שלקבוצה יהיו שלושה ימים מלאים להתכונן למשחק, לאחר משחק העונה שייערך בבלומפילד מול הפועל תל אביב. מכירת 1,500 הכרטיסים שהוקצו תחל ביום שני (החל מהשעה 18:00) בקופות האצטדיון, לבעלי מנויים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully