וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הפשרה של פרננדז, האופק של גוטמן

18.2.2011 / 0:16

פרננדז יחפש פשרה עם הקטארים. בהתאחדות מאמינים שיאמן מול גאורגיה ולטביה, אך אם ייכשל גוטמן יחליפו כבר במאי

למרות פרשת החוב לקבוצה הקטארית, בהתאחדות לכדורגל מאמינים שלואיס פרננדז יאמן את נבחרת ישראל בשני המשחקים הרשמיים בסוף החודש הבא, מול לטביה וגאורגיה. פרננדז השוהה בצרפת ייפגש ביום ראשון או שני עם אבי לוזון ובהתאחדות סבורים שעד יום שלישי צפויה להסתיים הסאגה לגבי החוב של המאמן לקבוצה מקטאר והמאמן יוכל להתפנות לעיסוקיו בנבחרת. יש לציין כי לכל אורך היום ומאז ההודעה הרשמית של ההתאחדות בעניין, פרננדז ולוזון שוחחו באמצעות אנשי קשר ולא ישירות ביניהם.

כפי שפורסם מוקדם יותר, אבי לוזון מתכוון להודיע לפרננדז כי עליו לשלם את החוב באופן מיידי. מקורביו של המאמן טוענים כי ינסה להגיע כבר ביום ראשון לפשרה עם הקטארים וייתכן שישלם את הכסף מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שאם לא ישלם, לא יוכל לאמן את הנבחרת ובמצב הזה יעזוב את ישראל מבלי לקבל את שכרו השנתי, הגבוה מהחוב לקטארים (כ-420 אלף יורו, א"י); הסיבה השניה היא שהוא לא יוכל לעבוד במקום אחר; והסיבה השלישית היא שגם אם יעזוב, פרננדז ייאלץ בכל מקרה לשלם את החוב. "כל הסיבות מראות שהסאגה עומדת להסתיים, אבל אצל פרננדז אין לדעת. נשמע ביום ראשון מה הוא אומר ואז נדע", נקטו בהתאחדות במשנה זהירות לגבי המהלך שבו יבחר המאמן צרפתי. פרננדז עצמו מתכוון להבהיר ללוזון שלא קיבל את הכסף, אם כי בהתאחדות כלל לא דנים בשאלה הזאת ורוצים לפתור את העניין באופן מיידי, גם אם המאמן צודק.

כך או כך, בינתיים הולך ומסתמן כי אלי גוטמן יאמן את הנבחרת בחודש מאי, לאחר שחוזהו בהפועל תל אביב יסתיים, וזה יקרה באחד משני מצבים: אם פרננדז לא ישלם את הכסף ויעזוב (האפשרות הפחות סבירה, לדברי ההתאחדות, שבה גיא לוזון יאמן באופן זמני בשני המשחקים בחודש הבא) או אם יאבד שתי נקודות ויותר במשחקים מול לטביה וגאורגיה, שיחסלו באופן כמעט סופי את הסיכויים להעפיל ליורו (ואז פרננדז יעזוב, וגוטמן יתמנה לאחר החוזה ויעביר את המשחקים האחרונים, החל מה-4 ביוני ועד אמצע אוקטובר). אותו גורם בהתאחדות סיכם זאת כך: "לוזון כבר הבהיר את עמדתו בפומבי בנוגע לגוטמן. האם הוא יאמן כבר במאי? יכול להיות שכן, אלא אם כן פרננדז יישאר וינצח את שני המשחקים, מה שאנחנו מאוד מקווים שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully