וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וואד וויליאמס חתם בהפועל ירושלים

17.2.2011 / 17:03

הפורוורד ששיחק תחת עודד קטש בגליל עליון יחזק את האדומים, שנכנעו לגלבוע/גליל במשחק אימון 86:80. מזרחי בספק לנתניה

הפועל ירושלים הודיעה הערב (חמישי) רשמית על החתמתו עם הפורוורד האמריקאי ג'וואד וויליאמס (27, 2.06 מ'), ששיחק העונה בקליבלנד קאבלירס מה-NBA. וויליאמס כבר שיתף פעולה וממש לא מזמן עם מאמן הקבוצה עודד קטש, כאשר בעונת 2007/8 הוא שיחק בגליל עליון, שם העמיד ממוצעים של 9.6 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-0.5 אסיסטים. משחק השיא שלו באותה עונה היה דווקא נגד הפועל ירושלים, מולה הוא קלע 22 נקודות. הפורוורד, שלמד באוניברסיטת צפון קרולינה, לא נבחר בדראפט ב-2005 אבל השיג חוזה בלוס אנג'לס קליפרס במהלך 2006/7, אבל לא הצליח להשתלב.

משם עבר וויליאמס לשחק בספרד, ביפן וכאמור בישראל, והצטרף לקליבלנד במסגרת ליגת הקיץ של 2008, כשאת ההזדמנות הראשונה בליגה הוא קיבל בחודש דצמבר של אותה השנה, כאשר יחסיו החמים עם לברון ג'יימס סייעו לכך. העונה הספיק וויליאמס לשחק 26 משחקים אצל הקאבס (ארבע נקודות בממוצע למשחק) עד שקיבל הודעה בחודש דצמבר כי חוזהו לא יחודש. בעונה שעברה הוא קלע 4.1 נקודות למשחק ובעונה הראשונה שלו בקליבלנד הוא מיעט לשחק (עשרה משחקים בלבד) וקלע 1.2 נקודות בממוצע. בנוסף לפורוורד, במועדון מחפשים גבוה נוסף לאור הפציעות של בריאן רנדל ואורי קוקיה.

הערב, עדיין ללא וויליאמס, הפסידה ירושלים 86:80 להפועל גלבוע/גליל עליון במסגרת משחק אימון שהתקיים בגן נר. אלופת המדינה הוליכה 44:47 במחצית, ונעזרה ב-16 נקודות של הרכש קורטני פלס ו-13 נקודות של רודני גרין על מנת לרשום את הניצחון. מנגד בלטו וויל סולומון ועמית תמיר, עם 20 נקודות כל אחד. משה מזרחי ספג חבטה בראש והוא בספק למשחק הליגה מול ברק נתניה במחזור הקרוב, בעוד יוגב אוחיון סובב את הקרסול ונטש את המשחק במהלכו ויאובחן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully