וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "חושב שהפועל תל אביב הכי חזקה בליגה"

החלוץ התייחס למאבק האליפות ודיבר על הפציעה: "יש סיכוי גבוה שאחזור לשחק כבר במאי". שי אבוטבול תורגל בהרכב

בכל העולם זה כבר עניין שבשגרה ועכשיו זה מתחיל כבר בארץ, כשספורטאים פותחים עמודי פייסבוק ודרכם יוצרים קשר עם מעריציהם. היום (חמישי) ערך חלוצה הפצוע של הפועל תל אביב, איתי שכטר, צ'אט עם אוהדי הקבוצה והתייחס להרבה שאלות שהופנו אליו. שכטר התייחס לפציעה שמשביתה אותו לאחרונה: "עברתי ניתוח ב-1 בפברואר בכתף הפגועה, ולפי הרופא המנתח עליי לנוח מפעילות במשך ארבעה חודשים. מכיוון שעברתי ניתוח דומה בכתף שמאל, חזרתי למגרשים אחרי שלושה חודשים והכל היה בסדר. יש סיכוי גבוה שאחזור ב-1 במאי למשחק פעיל".

שכטר המשיך לפרט כיצד הוא מתמודד עם הפציעה: "נפצעתי בתקופה לא טובה מבחינתי, אבל צריך להבין שפציעות הן חלק מהמשחק ומהעולם של הספורטאים. אני מרוצה שלא נפצעתי ברגליים שלי שהן הנשק שאיתו אני עובד ומאמין שאגיע לאירופה כי לא מדובר על היעדרות ארוכה מדי מהמגרשים".

שכטר דיבר גם על הרצון שלו להתקדם בעתיד: "אני מאושר עם החברים במועדון ונהנה מכל רגע כאן ומהקהל. ברור שאם תגיע הצעה מאירופה אני אשמח להגשים את החלום. אם אשאר בהפועל, אני גם אשמח כי מדובר במועדון אירופי לכל דבר. הגעתי לבית חם ולא אחליף בכל הצעה שתבוא. אירופה היא פסגת השאיפות של כל שחקן, אך לא אעזוב את הפועל בשביל מועדון בינוני בליגה דומה לישראל, אלא רק למועדון שיוכל לקדם אותי מבחינה אישית ולהקפיץ את הקריירה שלי ברמות הכי גבוהות שיש".

שכטר התייחס גם למאבק האליפות: "אני חושב שיש שתי מועמדות חזקות, חוץ מאיתנו שהן מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי חזקה מבין השלוש, אבל האליפות תוכרע רק בפלייאוף ומי שתגיע בכושר הכי טוב תיקח את האליפות ואני מאמין שאלו יהיו אנחנו". על צירופו של אלרואי כהן אמר שכטר: "הוא ילד מקסים ובן אדם משכמו ומעלה. הוא שחקן מוכשר ויכול לעזור לנו במאבקים על התארים כבר העונה. אני חושב שהחיזוק שעשה המועדון הוא במקום ובעמדות שהיינו צריכים".

בתוך כך, הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום בסגל מלא לאחר שאתמול נעדרו שמונה שחקנים מהאימון. כפי שמסתמן מהאימון, יוסי אבוקסיס יחזיר להרכב את שי אבוטבול על חשבונו של סלים טועמה והקשר השמאלי, יחד עם אלרואי כהן, ימתינו כנראה להזדמנות מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully