וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בכלל אוהב את יד אליהו: הבלוג של אורי שלף

עו"ד אורי שלף

17.2.2011 / 13:45

להפועל תל אביב הרבה יותר כיף במגרשים כמו באר יעקב, שם נפל לנו אסימון שהיה צריך כבר ליפול מזמן. הבלוג של אורי שלף

לא כל כך כיף לחזור למציאות. מה רע לחיות קצת בחלום, לנשום אוויר פסגות ולהשתחרר מלחצי היומיום. השבוע חזרנו למציאות אחרי פסטיבל הגביע ואיך לומר, לא רק שהיינו צריכים לחזור למציאות אלא שהמציאות שחזרנו אליה היא לא זו שעזבנו אלא קשה הרבה יותר. אחרי היכל הפאר של הכדורסל הישראלי בחצי גמר גביע המדינה, חזרנו אל הליגה המקומית והגענו אל האולם השכונתי והמיושן אשר בפאתי באר יעקב שבפאתי גוש דן, למשחק חוץ קשה בליגה. מה עדיף? האמת, אני לא ממש בטוח. אמנם חדרי ההלבשה בנוקיה הם כאלו שסיפקו לדויד המעסה המסור שלנו חדר פרטי משלו ואילו בבאר יעקב הוא נאלץ, כמו גם חלק מהשחקנים, להדחק אל מחוץ חדר ההלבשה הצנום ולפרוס את מיטת הטיפולים שלו במסדרון; אמנם הפרקט רחב המידות הוא מהמשובחים שבנמצא במחוזותינו והיציעים המצוחצחים מרשימים בתכולתם ובגובהם, ועם אתה במקרה רעב אתה תמיד יכול לקפוץ למקדונלדס או לארומה, אבל עדיין - יש משהו קר ומנוכר באולם הענק שבשכונת יד אליהו. אנחנו, לפחות, אוהבים אוירה ביתית עם אירוח של ופלים ותה מכל הלב ומזנון שמוכר כוסות מיץ ופופקורן בעבור שקלים בודדים, עם חדרי הלבשה מביישים ואולם צר מידות עם סלי ג'ורה בו מאות אוהדים נשמעים כמו עשרות אלפים.

את הצד הזה של המציאות אנחנו מכירים ואף אוהבים, אבל מציאות שבה אנחנו מתקשים לנצח זה משהו שעוד לא הורגלנו אליו השנה וטוב שכך. זה לא טוב ללחץ הדם לתפקוד הלב, טוען הרופא שלי בקופת החולים, ואני לא אתפלא אם בקרוב מאוד יפרסם משרד הבריאות אזהרה בנדון בחדר ההלבשה שלנו. פעמיים כבר שיחקנו נגד באר יעקב השנה, במשחק אימון ובסיבוב הקודם בליגה, בשתי הפעמים ניצחנו בקלילות וגמרנו את המשחק כבר ברבע השני. השבוע, למרות שקיוויתי בכל ליבי שתהיה לנו נחיתה רכה במציאות, הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות קצת יותר קשה, אבל כנראה שלא שיערתי עד כמה.

שוב ניצבנו מול אתגר גדול בסוף המשחק והפעם ידינו הייתה על העליונה. נגד נתניה בגביע ונגד כפ"ס בהפסד הראשון שלנו עד כה בליגה זה הלך נגדנו בשניות הסיום. כך גם היה נגד חיפה ברבע הגמר, אבל למזלנו הסל שלהם בשניית הסיום רק שלח את המשחק להארכה. ארז אדלשטיין אמר השבוע כי כל קבוצה חייבת לעבור משחקים צמודים במהלך העונה בכדי לדעת איך לנצח אותם בסוף העונה. הרופא שלי, כאמור, לא אוהב את זה, אבל זה לא משנה את העובדה שזה כנראה נכון. אף אחד מאיתנו לא חשב שנדהר אל עבר ליגת העל תוך שאנחנו רומסים קבוצות שבוע אחר שבוע, ידענו שהמלחמה האמיתית שלנו תתחיל בפלייאוף, אבל עכשיו אנחנו מבינים שהמלחמה כבר בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully