וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "ניצחון על אשקלון ייתן לנו פוש אדיר"

הדס גרינברג

17.2.2011 / 13:08

בקבוצה מרוצים מתפקוד החלק הקדמי, ומפנטזים על מקום בפלייאוף העליון. המאמן ראובן עטר לא יבצע שינויים בהרכב

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראתה המשחק נגד הפועל אשקלון בשבת. בקבוצה מקווים להמשיך את היכולת הטובה ואת קצב צבירת הנקודות החיובי של השבועות האחרונים, שהביא אותה עד למקום השמיני. "ניצחון על אשקלון ייתן לנו פוש אדיר, אבל אם לא ננצח זה יהיה כאילו לא עשינו כלום בחודש האחרון. אסור לשכוח שמבחינת הניקוד אנחנו עדיין לא רחוקים מספיק מהפליאוף התחתון", אמר היום (חמישי) שחקן בקבוצה.

מכבי נתניה נמצאת במרחק של 3 נקודות מהפליאוף העליון ו-6 מהפליאוף התחתון. במשחק הקרוב צפוי מאמן הקבוצה ראובן עטר להמשיך לתת את הקרדיט ל-11 שניצחו את הפועל חיפה במחזור הקודם. במועדון מרוצים מהתרומה הרבה של הקשר ניר נחום, שכבש בחודש וחצי האחרונים חמישה שערים, כשגם מלך שערי הקבוצה דלה ימפולסקי, העומד כעת על 6 שערים, הוסיף צמד בחודש האחרון. בארבעת המחזורים האחרונים כבשה נתניה 8 שערים, מה שהחזיר את הביטחון לשחקני ההתקפה.

בקבוצה ממתינים להחלמתם של הבלם מריאנו קאפורלה והקשר חן עזרא, ומקווים כי קאפורלה יהיה כשיר כבר בשבוע הבא, אך בקבוצה לא ידחקו בו לחזור במהרה. כזכור, קאפורלה הפצוע התעקש לשחק במשחק מול הפועל תל אביב לפני כשלושה שבועות, ופציעתו הוחמרה עקב כך. לכן, בקבוצה לא יקחו סיכונים נוספים באשר אליו. עזרא, שסובל מקרע ברצועה הצדית בברך, צפוי להמתין עוד חודש עד שיחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully