וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי ידרוש חוזה לשנתיים

17.2.2011 / 10:38

הקשר רוצה לסיים את הקריירה במכבי חיפה ויבקש להמשיך לשנת פרישה בעונה השלישית, אך ימתין קודם להכרעה בנושא משומר וחמד. ההתאחדות דחתה את משחק הגביע מול הפועל ירושלים

גוסטבו בוקולי ידרוש חוזה לשנתיים עם אופציה להמשיך לשנת פרישה בעונה השלישית, או לפרוש לפני שתתחיל במידה ומצבו הגופני לא יאפשר לו להמשיך לשחק. השחקן מעוניין לסיים את הקריירה במכבי חיפה ופגישה בין הצדדים צפויה להתקיים בהמשך החודש לאחר שתושג הכרעה בנוגע לחוזה של אייל משומר (דורש חוזה משודרג לארבע שנים) ותומר חמד (עדיין לא נערכה פגישה). גם השוער תום אלמדון, שהושאל הוענה לאחי נצרת, מסיים העונה חוזה והחלטה לגביו תתקבל בקרוב.

בוקולי חגג אתמול (רביעי) יום הולדת 33 ובמועדון חגגו את האירוע והעניקו לו עוגת יום הולדת. הקשר מאמין שיוכל לשחק לפחות עוד שנתיים ולכן הוא מתכוון לדרוש את התנאים הללו בפגישה הקרובה. גם ג'ון קולמה מחכה לתשובה סופית בעניינו. אם חיפה לא תחתים אותו לעונה נוספת, הוא יגביר את המאמצים לסכם בקבוצה אירופאית כבר עכשיו.

בוקולי התייחס לעניין בראין לגל"צ ואמר: "אני בטוח שבימים הקרובים אנחנו נשב ונסגור את הכל כי אין שום בעיה. עד היום, בכל פעם שישבנו על חוזה, זה לא לקח יותר משלוש-ארבע דקות".

הקשר הוותיק דיבר על המשך המאבקים העונה: "בכל שנה מכבי חיפה קבוצה חזקה. לא משנה מי עוזב ומי בא, תמיד מצפים ממכבי חיפה להיות למעלה. יש לנו שחקנים טובים מאוד ואני מאמין שהשחקנים שיש לנו מספיקים כדי לזכות בתואר. אנחנו מחפשים לשחק טוב בכל משחק וגם לא להפסיד ולקחת נקודות. ההפרש לפני הקיזוז משמעותי ואנחנו רוצים להגיע לקיזוז עם כמה שיותר נקודות. אני בטוח שהעונה אנחנו מגיעים יותר מוכנים לקיזוז ויודעים מה צריך לעשות בפלייאוף".

לקראת המשחק הקרוב אמר: "יש לנו משחק חשוב מאוד נגד הפועל פתח תקוה ובבית עדיין קשה לנו לעשות דברים יפים. אנחנו צריכים לתת לקהל הרגשה טובה שקצת חסרה לו. אנחנו חושבים על זה קודם כל ולא על משחק העונה" .

בוקולי דיבר גם על חברו אריק בנאדו והחמיא: "איך שהוא נראה העונה, יש לו עוד כמה שנים לשחק. הוא בכושר מצוין, יש לו הרבה כוח והרבה מה לתת למכבי חיפה".

נדחה משחק הגביע מול הפועל ירושלים

מכיוון שהמשחק הקרוב של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה ייערך ביום שני, היום תזכה הקבוצה ליום חופש. ליאור רפאלוב ואייל גולסה ערכו אתמול מבדקים רפואיים בנבחרת ולכן לא נכחו באימון, אבל ישובו להתאמן מחר עם הקבוצה. אתמול חילק אלישע לוי את הקבוצה לשניים ולא נראה שיהיה שינוי בהשוואה להרכב שניצח את מ.ס אשדוד.

שלומי אזולאי וולדימיר דבאלישווילי לא יהיו בסגל. הבלם שי מימון סובל מדלקת בגיד בכף הרגל, מה שעשוי להצריך ממנו מספר ימי מנוחה. מימון ינסה להתאמן מחר ואם ירגיש שיפור, הוא יהיה בסגל למשחק מול הפועל פתח תקוה. החלוץ סינטאיהו סלליך דיווח אתמול על רגישות בשריר הירך והוא נמצא במעקב של הצוות הרפואי.

בהתאחדות לכדורגל החליטו הבוקר (חמישי) לדחות את משחקה של הקבוצה במסגרת גביע המדינה מול הפועל ירושלים ליום רביעי ה-1 במרץ. המשחק היה אמור להיערך יום קודם לכן אבל נדחה בשל העובדה שהקבוצה תשחק בתחילת השבוע מול הפועל תל אביב. כזכור, אתמול הוחלט על הקדמת משחק העונה מיום שני ליום ראשון (27 בפברואר). כעת תיהנה הקבוצה מהפרש של שלושה ימים בין משחק העונה לשמינית הגמר. בהתאם לכך, גם משחקה של הפועל תל אביב מול הפועל אשקלון יתקיים ביום רביעי. שאר המשחקים יתקיימו כמתוכנן ביום שלישי.

אפרופו משחק העונה, לקראת המשחק הקצתה הנהלת הפועל תל אביב לאוהדי מכבי חיפה כ-1500 כרטיסים, מתוכם 300 כרטיסי נוער כמתחייב בתקנון. בחיפה הודיעו כי לפיכך תתאפשר מכירה לבעלי מנויים בלבד (כרטיס אחד למנוי). המכירה תתקיים באיצטדיון ביום שני הקרוב, לפני המשחק מול פתח תקוה והחל מהשעה 18:00.

בקבוצה קיים כעס מסוים על ההחלטה למצוא את עוזר המאמן גיורגי דרסיליה אשם, לאחר שהורחק במשחקה האחרון מול אשדוד: "צריך לעשות בדיקה מקיפה לפני שמעמידים לדין, כל עוזר מאמן מעיר הערות במקביל למאמן. יש בזה חריגה מהנוהל, אבל אף אחד לא אכף אותו עד אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully