וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "לא נזלזל בהם"

16.2.2011 / 18:53

סנטר מכבי תל אביב לא מצפה לטיול בסלובניה: "תמיד קשה ביורוליג". בויסה: "ברצלונה טובה ממכבי, וכמעט ניצחנו אותה"

מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10) בלובליאנה לאחד ממשחקי המפתח שלה בשלב הטופ 16. אחרי שבשבוע שעבר הצהובים ניצלו את יום חמישי כדי לזכות בקלילות בגביע המדינה, הם יחזרו לקרבות האירופיים שלהם וינסו לעשות צעד גדול לעבר הבטחת מקומם בשלב ההצלבה. ניצחון על הסלובנים, בצירוף של ניצחון חוץ של ברצלונה ברומא במשחק המקביל יעלה את שתי מוליכות הבית לרבע הגמר כבר מחר.

מאז ההפסד בברצלונה בפתיחת הטופ 16 שייטה קבוצתו של דייויד בלאט בכל משחקיה, כולל ניצחון מוחץ 67:104 על אותה לובליאנה לפני שבועיים בלבד, אך הפעם המשוכה צפויה להיות קשה יותר.

לובליאנה ניצחה העונה בחמישה מששת משחקי הבית שלה ביורוליג, כשההפסד היחיד הגיע מול האלופה ברצלונה, שעשתה זאת בשיניים עם 67:68 דרמטי. 13 אלף האוהדים המשולהבים ביציעים ירעישו עולמות עבור יורי זדובץ' ושחקניו, והקבוצה המפתיעה של שלב הבתים הראשון יודעת שעבורה מדובר במשחק על עונה שלמה, כשהפסד יסיים לה את העונה האירופית.

"הולך להיות משחק קשה", אמר סופוקליס שחורציאניטיס לוואלה! ספורט. "הגענו לאן שהגענו העונה כי שיחקנו ביחד, ולא נזלזל בהם כי כל המשחקים ביורוליג הם קשים. ביום ראשון היה לנו משחק טוב מול אשדוד, אבל מול לובליאנה ביורוליג זה משהו אחר".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר בלאט: "אנחנו יכולים לעשות את כל הדברים שעשינו בבית גם בחוץ. כמובן שבחוץ יהיה קשה יותר, כי האוהדים שלנו לא איתנו אבל חשוב לנו להמשיך באותה רמת אינטנסיביות ואגרסיביות שהצגנו עד כה. במשחק הקודם מולם לא עשינו שום דבר מיוחד, פשוט שיחקנו טוב".

ליאור אליהו הוסיף: "המשחק הזה לא יהיה כמו המשחק בתל אביב. יחכה לנו קרב פסיכולוגי שנצטרך לעבור, וזה אף פעם לא קל לשחק מול 13 אלף אוהדים יריבים, אבל אנחנו צריכים להגיע במצב טוב למשחק מול ברצלונה. אם אנחנו רוצים להגיע להצלבה ואחר כך לפיינל פור, אנחנו צריכים לדעת לנצח גם בחוץ. אם נשחק כמו לפני שבועיים יהיה בסדר, אבל אני בטוח שהפעם לובליאנה תיתן לנו יותר פייט".

זדובץ': "יש לנו הרבה מוטיבציה לנקום"

בלובליאנה מחפשים נקמה במכבי תל אביב על התבוסה בהיכל לפני שבועיים, ועדיין לא ויתרו על חלום העלייה להצלבה. יממה לפני המשחק צירפו הסלובנים את סמו אודריך, שהספיק להירשם בזמן כדי לעמוד לרשותו של יורי זדובץ' מול הצהובים.

"עדיין יש לנו סיכויים לעלות לרבע הגמר", הבהיר זדובץ', שקבוצתו מדורגת שלישית בבית ו' עם ניצחון ושני הפסדים. "יש לנו הרבה מוטיבציה לנקום על ההפסד הקטסטרופלי בתל אביב. אמרתי שמכבי יכולה להפסיד לפני המשחק בתל אביב, ואני אחזור על זה גם עכשיו. נעשה את הכל כדי לנצח במשחק".

לובליאנה מגיעה למשחק עם הרבה ביטחון אחרי שזכתה בפעם הרביעית ברציפות בגביע הסלובני, וזדובץ' הוסיף: "שרדנו את שבוע הגביע ללא בעיות משמעותיות. חלק מהשחקנים עדיין סוחבים פציעה, אבל אני חושב שאנחנו נהיה מוכנים למשחק ביום חמישי. אני מאמין שהאדרנלין והמומנטום של המשחק יעשו את העבודה ויראו את הפנים האמיתיות שלנו נגד מכבי".

הפורוורד ולדימיר בויסה, שחזר בשבוע האחרון לכושר אחרי הפציעה ממנה סבל, הוסיף: "שיחקנו איום ונורא מולם בחוץ, והם היו בלתי ניתנים לעצירה, אבל אני מאמין שברצלונה היא קבוצה טובה יותר ממכבי, ואת בארסה כמעט ניצחנו. אז אני לא רואה סיבה מדוע לא ננצח את מכבי. נצטרך להציג את המשחק שלנו, להיות אגרסיביים ולשלוט בקצב כדי לעצור את משחק הריצה שלהם. ההפסד בתל אביב כאב לנו מאוד ונעשה הכל כדי לפצות את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully