וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים הורחק משלושה משחקים: "הדיינים נסחפו"

16.2.2011 / 17:38

בית הדין הרחיק בפועל את מאמן הפועל פ"ת, שזעם: "פסיקה חסרת פרופורציה, עונש תמוה". תומר סיני הורחק עד ה-1 במאי

יובל נעים, מאמנה של הפועל פתח תקוה, הורחק הערב (רביעי) על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים בפועל וגם ספג קנס כספי של 3,000 שקלים. העונש ניתן בעקבות הרחקתו של המאמן במשחק הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע בשבת, לאחר שדחף את החלוץ היריב ליאור אסולין. נגד נעים עמד עונש הרחקה על תנאי משבוע לפני כן, והדיין ישראל שמעוני החליט להפעילו ולהוסיף משחק נוסף. נעים יחמיץ את המשחקים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בליגה, וכן את זה מול מכבי נתניה בגביע המדינה, ויחזור לקווים למשחק נגד בני סכנין.

"האם הדיינים הגזימו? אני חושב שהם נסחפו", אמר נעים לאחר הישמע דבר העונש. "מה אני אגיד? הם עושים מה שהם רוצים ואני מאוכזב מהם מאוד. הפסיקה שלהם היא חסרת פרופורציה, גם בעונש שלי וגם בעונש של תומר סיני. לקחת לקבוצה את המאמן לשלושה משחקים על יציאה משטח טכני - זה פשוט לא הוגן. התנהגות בלתי הולמת זה הסעיף הקל ביותר שקיים, ולכן העונש תמוה. אני לא חושב שצריך להפקיד את גורל הקבוצה בידי דיינים".

נעים המשיך: "הדיינים לא לקחו בחשבון שאותם אוהדים בדרבי זרקו חתיכות עץ לעברנו, ומי שאסף אותם זה השופט משה בוחבוט. איך ייתכן שלא כתב זאת בדו"ח אחרי שראה שזה פגע ביו"ר. תקופה ארוכה לא הייתי בבית הדין, ועכשיו זימנו אותי פעמיים. אני מקווה לא לחזור לשם".

במהלך הדיון פנה נעים לדיין, פתח את הפלאפון וביקש ממנו לקרוא הודעת SMS שכתובה על הצג. שם הנמען היה ליאור אסולין, שכתב: "אני מצטער על מה שקרה בשבת, אני מאוד אוהב אותך. חבל שהתקשורת ניפחה את זה, אני מקווה שלא יעשו לך כלום". נעים התייחס לנושא ואמר: "הצגתי להם את ההודעה והם בחרו להתעלם מזה. חבל שהם עושים מה שהם רוצים".

גם חבר הנהלת הקבוצה, תומר סיני, הגיע לבית הדין והורחק עד ה-1 במאי 2011 בעקבות מעורבותו בתגרה בסיום הדרבי מול מכבי פתח תקוה לפני כשבוע וחצי. סיני הואשם בהתנהגות בלתי הולמת, לאחר שצולם סוטר לאחד מאוהדי הקבוצה היריבה, ואף נקנס ב-2,000 ש"ח. בצאתו מבית הדין אמר: "אני מאוד מאוכזב".

עוד בבית הדין: איציק עובדיה, עוזר מאמן מ.ס. אשדוד, נקנס ב-2,000 ש"ח בפועל ועוד 3,000 ש"ח על תנאי בעקבות אי ציות להוראת שופט במשחק מול מכבי חיפה, כשגם עוזר המאמן שמנגד, גיורגי דרסיליה, נקנס באותו סכום. הקבוצה האשדודית נקנסה ב-10,000 ש"ח בגין התפרעות אוהדיה, וקיבלה משחק רדיוס על תנאי. בני סכנין תשלם 15,000 ש"ח בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק מול בית"ר ירושלים, וגם נגדה יעמוד עונש רדיוס על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully