וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל: "כנראה שאנחנו צריכים לשחק יותר מגעיל"

16.2.2011 / 15:56

קשר בית"ר ירושלים יודע מה המפתח לניצחון בשבת על מ.ס. אשדוד. רוני לוי תרגל את מישאלוב, קאז'ה וחדד בקישור האחורי

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מחפש פתרונות לקראת המשחק בשבת נגד מ.ס. אשדוד. העובדה כי עידן טל, עמית בן שושן וככל הנראה קובי מויאל ייעדרו מהמשחק מאלצת את המאמן לחפש פתרונות חדשים, בעיקר בכל הנוגע לחוליית הקישור. באימון היום לוי תירגל מערך של שלושה קשרים אחוריים: קשר אחד מתפקד כקשר אחורי הורס ושניים משחקים קצת לפניו. את המשבצות מילאו היום משה מישאלוב, שי חדד והרווה קאז'ה הקונוגולזי, כאשר מישאלוב וקאז'ה תופקדו לסירוגין בתפקיד הקשר ההורס. מעבר לכך, חן עזריאל צפוי לחזור להרכב ולהשתלב בהתקפה, כאשר היום הוא שובץ יחד עם סמואל יבואה ואבירם ברוכיאן בחלק הקדמי.

המאמן רוני לוי עבד באימון על התיאום לקראת המשחק ושם שוב דגש על כך שקצב המשחק חייב להשתנות אם רוצים להפתיע את היריבה. "עוד פעם אני אומר: קצב מתחיל משחרור כדור בזמן ותנועה נכונה לקבל אותו", אמר לוי לשחקנים. לוי חזר והעיר על כמות איבודי הכדור של הקבוצה שצריכה לפחות באופן משמעותי וכמובן שם את הדגש הקבוע על העמידה הנכונה, החיפוי והסיוע להגנה.

בשל התוצאות האחרונות של הקבוצה, בבית"ר לא מצפים ליותר מ-5,000 איש שיגיעו לטדי בשבת, אך יחד עם זאת במועדון מקווים שדווקא בגלל ההסתבכות בתחתית והחשיבות המכרעת של המשחק, האוהדים עשויים לתת כתף ולהגיע למגרש.

עידן טל: "אין לנו יותר מקום לטעויות"

בית"ר ירושלים השתתפה היום במבצע של הקרן לידידות במסגרתו זוכים כ-16 אלף קשישים נזקקים למענק של 400 שקל במה שמוגדר "מענק חימום לחורף". בית"ר נרתמה להזמנה וחלק משחקני הקבוצה, בהם אריאל הרוש, אבירם ברוכיאן, עידן טל ועמית בן שושן השתתפו בפעילות החלוקה בירושלים לאחר האימון. "במסורת של בית"ר אנחנו תמיד נרתמים לקהילה, ברגע ששמענו על זה וקראו לנו נרתמנו מיד", אמר ברוכיאן. "היה חשוב לנו מאוד לקחת חלק במצווה הזו. צריך לשים את הדברים במקום בו אנו באים בבוקר לאימון ועובדים קשה ויש את הצד של העזרה לקהילה ולזה אין שום קשר לניצחון, הפסד או תיקו. לא סתם אני בא לכל אירוע שמבקשים ממני, אני קפטן וצריך להיות הראשון שמגיע לאירועים כאלה. אני מסתכל על זה בצורה חיובית כי אני מרגיש שעל כל אירוע כזה מזכים אותי במצווה ואני אמשיך לעשות את זה".

לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת אמר עידן טל, שלא ישחק בשבת: "אנחנו מודעים למצב שלנו ויודעים שאין יותר מקום לטעויות. נקלענו למצב לא טוב שנמשך כבר הרבה זמן וההרגשה היא לא טובה, ושוב, אין מקום לטעויות יותר. אנחנו מצפים לקחת נקודות כבר בשבת הקרובה. אני מעריך שכשאומרים שאנחנו צריכים לשחק כמו קבוצת תחתית מתכוונים ליותר לחימה ונקרא לזה במרכאות משחק יותר מגעיל, משחק של הרמות למעלה כמו שעשו סכנין נגדנו בשבת האחרונה. אני לא חושב שהעובדה שאנחנו לא רגילים לכדורגל מסוג כזה תקשה עלינו במאבק מול קבוצות התחתית".

ברוכיאן אמר לקראת המשחק בשבת: "אנחנו באים למשחק הזה כמו לכל משחק תחתית. המאמן מסביר לנו שצריך לבוא להילחם ולקחת נקודות בכל מחיר. אני לא חושב בכלל שיש לנו אפשרות אחרת. אנחנו יודעים שאשדוד נמצאת שתי נקודות מעלינו ואם לא ננצח אותם אז נסתבך בתחתית. אנחנו צריכים את כולם, כולל השחקנים, המאמנים והקהל כי ראינו שמול בני יהודה הם דחפו אותנו במיוחד בדקות הסיום ואני יכול להעיד על עצמי שזה הגביר אצלי את הכח והאנרגיות ועזר לנו להבקיע שער. אני קורא לאוהדים לבוא ולתת את ההצגה שהם הפגינו נגד בני יהודה גם מול אשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully