וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת צפוי לעזוב בימים הקרובים לרוסיה

הדס גרינברג

16.2.2011 / 11:13

החלוץ ישוחרר לאחר דבריו הקשים, ויחתום באחת מ-3: רוסטוב, אמקר פרם או מחצ'קאלה. עכו צפויה לקבל כחצי מיליון דולר

חלוץ הפועל עכו ג'קו ערפאת צפוי לעזוב בימים הקרובים את ישראל, וימריא לרוסיה על מנת לחתום על חוזה באחת הקבוצות. ערפאת, שכבר סיכם את תנאיו במספר מועדונים ברוסיה ביניהם: רוסטוב, אמקר פרם ומחצ'קאלה, צפוי לקבל החלטה לאן מהם לעבור ובאיזה לחתום. ערפאת יבחן מי משלושת המועדונים מציע עליו את הסכום הגבוה ביותר בסעיף השחרור וכן מבחינת שכרו ואז יקבל החלטה. סעיף שחרורו עומד על 250 אלף דולר, אך כל אחת משלוש הקבוצות הציעו עבורו פי שניים מהערך הנקוב, ועכו צפויה לשלשל לכיסה סכום נאה של כחצי מיליון דולר.

בעכו לא יעמדו בפניו של החלוץ, בפרט לאחר הריאיון בוואלה! ספורט, בו התבטא קשות החלוץ הטוגולזי נגד מאמנו אלי כהן, יו"ר הקבוצה ציון ויצמן ושחקני הקבוצה. כזכור, לאחר אותו ריאיון, הבהיר אלי כהן שערפאת לא יישאר במועדון בעקבות התבטאויותיו. כרגע החלוץ לא מתאמן עם הקבוצה בשל פציעה בעצם הבריח ממנה הוא סובל מאז שב לארץ בפגרת ינואר.

בתוך כך, בקבוצה שבו לאימונים. אלי כהן, שלא אהב את ההפסד בשבת לבני יהודה, אמר לשחקניו: "זה גובל בחוסר אחריות לספוג שער כש-10 שחקנים שלנו עומדים מול שלושה שלהם בהוצאת קרן, אסור שזה יקרה. מעכשיו, כל משחק חשוב כי זאת הישורת האחרונה וחשוב לנו לקחת נקודות בכל מחיר".

מוחמד כליבאת הפצוע ערך ריצות בלבד, בעוד ששמעון הרוש, שסובל ממתיחה ושברים בכף ידו, עובד בעיקר על חיזוקים. הבלם פידליס דמקאו, שהחמיר את פציעתו בשבת בשריר הירך, לא מתאמן עם הקבוצה ויעדר בשבת. איציק כהן וגבע ברקאי צפויים לפתוח כשהבלם הנוסף אלי ארליך, ששותף במשחק קבוצת הנוער נגד נערים א' ונפצע במסגרתו, לא יעמוד כנראה לרשות מאמנו במשחק הליגה במסגרת המחזור ב-23 ביום ראשון נגד עירוני קרית שמונה. החלוץ הקמרוני לואיס זומא, שהגיע לקבוצה במהלך חלון ההעברות בינואר, השתתף אף הוא במשחק הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully