וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "הקהל מצפה לשלישיות ורביעיות"

16.2.2011 / 10:32

בלם מכבי חיפה מודע לרמת הציפיות הגבוהה והתייחס לכך במסיבת עיתונאים. בקבוצה כועסים על העמדת דרסיליה לדין. משחק העונה יוקדם ליום ראשון. מימון נטש את האימון

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

רק בעוד למעלה משבוע וחצי יתקיים משחק העונה בליגת העל בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, אבל עוד קודם לכן הירוקים מנסים להתרכז בהפועל פתח תקוה, היריבה שלהם ביום שני. מי שהתייצב היום (רביעי) למול המיקרופונים ולהתייחס ליכולת של סגנית האלופה הוא אריק בנאדו, שערך נגד בני סכנין את הופעתו ה-555 בליגת העל.

"אנחנו נמצאים בתקופה טובה, והשאיפה שלנו היא כמובן לשמור על המקום הראשון", הבהיר הבלם בפתח מסיבת העיתונאים השבועית. "הפועל פתח תקוה מפגינה בחודש האחרון כושר טוב ויש לנ ניצחונות מרשימים, כשהולך להיות לנו משחק לא קל נגדם. כל קבוצה מגיעה כדי לנצח וזה לא משנה מול מי היא משחקת. בכל מקרה בבית אנחנו צריכים לנצח אותם. אנחנו מודעים ליכולות שלהם ולא מזלזלים בהם. זו לא קבוצה שמסתגרת. פתח תקוה משחקת כדורגל ותוקפת, ואני מאמין שיהיה משחק טוב ומאמין גם שננצח".

בנאדו נשאל על העובדה שחיפה לא מספקת ניצחונות מרשימים ובכלל לא מציגה את הכדורגל שמצפים ממנה, ואמר: "בשלושת המשחקים האחרונים ניצחנו בהפרש של שער, אבל לחצנו את הכדור והיריבה כמעט לא עברה את החצי. נכון שאנחנו לא כובשים בשלישיות ורביעיות, אבל צריך לזכור שלשחק נגד סכנין זה לא קל. הם כמעט לא יצאו מהחצי שלהם. מבחן התוצאה הוא טוב עד עכשיו בהתייחס לשינויים והטראומה שעברו על הקבוצה. אני יודע שהקהל והתקשורת מצפים מאיתנו הצגות שכוללות שלישיות ורביעיות. כל ניצחון הוא ניצחון מבחינתנו ונעשה הכל כדי שהקהל יהנה יותר".

על רקע מכת הפציעות שמתחוללת בקבוצה בשבועות האחרונים ובעיקר לאור חסרונו של ולדימיר דבאלישווילי, מבהיר בנאדו: "הפציעות העונה קשות. אנחנו לא מתלוננים ומדברים על זה, וכמובן שדבאלישווילי יהיה חסר לנו. מנגד, מוחמד גדיר וליאור רפאלוב חוזרים לעניינים. אנחנו צריכים את כולם בריאים לקראת סוף השנה. בכל מקרה, אנחנו קבוצה שצריכה לעמוד במטרות שלה".

בחיפה כועסים על העמדת דרסיליה לדין

לגבי השיפורים שחיפה צריכה לעשות, אמר בנאדו: "אנחנו קבוצה שלוחצת גבוה בחצי של היריב. אנחנו צריכים לדעת לשפר את המשחק מול הבונקרים. ברצלונה מצליחה לעשות את זה כל משחק למרות שמשחקים מולם בבונקר ובכל זאת היא מצליחה לפצח אותם. אני מאמין שנדע להסתדר עם זה יותר טוב גם בהמשך".

לסיום נשאל בנאדו אם לאור כושרו הנוכחי, הוא מצפה לקבל זימון מהנבחרת, ואמר: "אני לא שחקן צעיר, עשיתי קריירה די יפה בנבחרת ושיחקתי בה למעלה מ-12 שנים. אני לא יושב בבית ומחכה לטלפון. אם ירצו שאני אבוא לתרום, אני אגיע, אבל אני לא מצפה לזה. הנבחרת זה מעל הכל מבחינתי, אהבתי תמיד להיות שם ולתרום, וזה דבר חשוב שאנשים ירצו להיות בנבחרת. כרגע אני מתרכז בקבוצה".

שלומי אזולאי ו-ולדימיר דבאלישווילי לא התאמנו עם הקבוצה הבוקר, לא יהיו כשירים למשחק ולא יכללו בסגל נגד הפועל פתח תקוה. מוחמד גדיר יהיה בסגל למשחק. ליאור רפאלוב ואייל גולסה נעדרו מהאימון בשל העובדה שנקראו לבדיקות רפואיות בנבחרת, כמו רבים אחרים משחקני הסגל של לואיס פרננדז. שי מימון נטש את האימון בגלל דלקת בגיד. הבלם ביקש לנוח כשעדיין לא ברור אם יהיה בסגל ליום שני. האימון עצמו הסתיים מעט לפני הזמן המתוכנן בשל הגשם.

משחקה של מכבי חיפה מול הפועל תל אביב יוקדם ליום ראשון ב-27 לחודש. כזכור אתמול עלתה בעיה כשמתברר שההתאחדות לכדורגל קבעה באותו שבוע (בשלישי) את משחקי שמינית גמר גביע המדינה. בחיפה התכוונו לפנות להתאחדות בבקשה שזו תקדים את מועד משחק הליגה וכדי לדחות את משחק הגביע מול הפועל ירושלים כנראה ליום רביעי. בינתיים הוחלט רק לגבי הקדמת משחק העונה, ובשלב זה עדיין לא ברור האם ההתאחדות תסכים לדחות את משחק הגביע של הירוקים.

נראה כי בקבוצה קיים כעס לקראת ועדת המשמעת שתיערך לגאורגי דרסיליה, זאת בגין העובדה שבמשחק האחרון הוא חילק הוראות יחד עם המאמן אלישע לוי, אך התקנון אוסר זאת. השופט הרביעי מאיר לוי היה זה שהגיש את התלונה וביקש לרשום זאת בדו"ח. בחיפה תהו מדוע הנוהל, שבדרך כלל לא מוקפד, נאכף כעת, כשגורם במועדון אמר: "אין כמעט קבוצות שבהן רק המאמן מעביר את ההוראות. רוב הפעמים שני המאמנים מעורבים בהתנהלות המשחק. מתי בפעם האחרונה עמד עוזר מאמן לדין על כך שחילק הוראות?".

בחיפה הודיעו היום על כך שחתמו חוזה אימוץ לשלוש שנים עם חברת נייקי אירופה. החוזה יחל בתחילת השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully