וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ מעוניין לרכוש את ניו יורק מטס

16.2.2011 / 9:51

משפחת וילפון פנתה לאיל ההון לשותפות, הוא הודיע: אכנס רק אם אקבל שליטה. לה רוסה: "לחץ מיותר מופעל על פוחולס"

האם דונלד טראמפ ירכוש את ניו יורק מטס? לפחות על פי מה שהוא אומר, יש עניין רב בכך ולא רק מצידו. טראמפ, אוהד ניו יורק יאנקיז דווקא, גילה ביום שלישי כי קיבל שיחה מבעלי הקבוצה פרד וילפון, שבה ביקש ממנו האחרון להצטרף כשותף. הוא אמר בתגובה כי יעשה זאת רק אם תובטח לו שליטה.

משפחת וילפון נמצאת בצרות בעקבות תביעה של כמיליארד דולר בשל פרשת ברנרד מיידוף, ממנה יצאה מורווחת אך דיווחה כי הפסידה 700 מיליון דולר. בינתיים, הם שאבו עידוד ממיידוף עצמו, שאמר בראיון מהכלא כי המטס לא היו שותפים להונאה שלו. "הם לא ידעו שום דבר", הודיע.

היום (רביעי) הוא ה-16 בפברואר, ומבחינת סט. לואיס קרדינלס יש לתאריך הזה משמעות - זהו היום שבו פג הדדליין של אלברט פוחולס. פוחולס, שרוצה חוזה חדש של יותר מ-275 מיליון דולר לעשר שנים, לא קיבל הצעה קרובה לכך מהקרדינלס, והמאמן טוני לה רוסה סבור שאיגוד השחקנים מפעיל עליו לחץ כבד מדי.

"אני לא אומר שלו הייתי נציג האיגוד הייתי נוהג אחרת", אמר לה רוסה, "אבל זה בולשיט וזו לא הדרך שבה זה צריך להיעשות. אני חושב שזה מפחית את הקריטריונים האחרים שעליהם צריך שחקן להסתכל. ההחלטה לא צריכה להתבסס רק על כסף אלא על מה שטוב לשחקן".

האיגוד רואה בפוחולס שחקן שיכול להרים את רף המשכורות, כפי שעשה אלכס רודריגז כשחתם ביאנקיז ב-2007 על חוזה לעשר שנים בשווי של 275 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully