וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA: בלייק גריפין וגלן דייויס מתבזים

17.2.2011 / 14:00

סטיבן ג'קסון כיכב עם הבאזר, גלן דייויס ובלייק גריפין התבזו, וגילברט ארינאס הזכיר שהוא בחיים. הכל בלינקים המצורפים

סטיבן ג'קסון דרמטי

סטיבן ג'קסון שחקן שארלוט בובקאטס חוגג עם שרון קולינס, קוואמי בראון. AP
צעד ימינה, עלייה וחיבוקים. ג'קסון/AP

אטלנטה נחשבת לקבוצת הגנה די טובה, ואילו ההתקפה של שארלוט היא לא משהו שאפשר להתגאות בו. אולי זאת הסיבה שביום ראשון, בשוויון 86:86, ההוקס העדיפו לתת לשארלוט לבצע את המהלך האחרון במשחק מבלי לבצע עבירה וללכת להארכה. אבל לסטיבן ג'קסון היו תוכניות אחרות. למרות ששניים שכבו עליו, צעד מהיר ימינה הספיק לו כדי לעלות לג'אמפ יפהפה, שהעניק ניצחון לבובקאטס.

גלן דייויס מתבזה

שחקני בוסטון סלטיקס גלן דייוויס (שמאל) וריי אלן (ימין). Charles Krupa, AP
לא נורא ביג-בייבי, אני אקלע כמה שלשות וכולם ידברו רק עליי. דייויס עם אלן/AP, Charles Krupa

"ביג בייבי" לא זכה להיכנס למדור בזכות החטיפה הנהדרת שלו מדווין וויד, אלא בגלל מה שבא בעקבותיה. דייויס שעט אל סל ההיט, וכשהיה נדמה לכל אוהד בבוסטון שהוא הולך לשבור את הטבעת בהטבעה אימתנית, הסתבר שמשהו בשקלול הנתונים השתבש. דייויס טעה בחישוב המרחק, המהירות והגובה, ובמקום הטבעה הוא סיפק רגע מביך לקריירה שלו.

ג'יי.ג'יי היקסון אוטם

פורוורד קליבלנד קאבלירס ג'יי.ג'יי היקסון חוסם את בלייק גריפין - ימין. AP
גריפין חשב שהוא ייתן היי לייט. נו, אז חשב/AP

ביום שבת קליבלנד סופסוף עשתה את זה, קטעה את רצף ההפסדים המביך וניצחה את לוס אנג'לס קליפרס לעיני הקהל הביתי. התרגלנו לראות את בלייק גריפין מדפיס כמה פוסטרים אחרי כל משחק, אבל הפעם מי שקיבל שלט חוצות מחוץ ל-Q ארינה הוא ג'יי.ג'יי היקסון. חסימה אדירה שלו הורידה את גריפין לקרשים, ואנתוני פארקר המשיך את זה כמו שהוא יודע, ונתן למו וויליאמס לגמור את המתפרצת כמו שהוא יודע. בהמשך המשחק היקסון כפה הארכה בחסימה אדירה עם הבאזר, והקאבס הפכו את חמש הדקות של ההארכה לחגיגה.

צ'ייס בודינגר מהמם

פורוורד יוסטון רוקטס צ'ייס בודינגר. AP
כדאי לקחת אותו ברצינות. בודינגר/AP

מי אמר שגברים לבנים אינם יכולים? אולי זה מה שחשבו צ'ונסי בילאפס ושאר הנאגטס, כשהגארד-פורוורד של יוסטון הוציא את הכדור לטיול ארוך בחוץ, עד שהכניס אותו לטבעת. בודינגר לא נלקח ברצינות, כולם בהגנת דנבר חיכו למסירה ואף אחד לא האמין שהוא פשוט ייקח את הכדור עד הסוף. אף אחד, חוץ מבודינגר.

סרג' איבאקה חוסם

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סרג' איבקה. Sue Ogrocki, AP
כואב? לתומפסון וגרין כאב יותר. איבאקה/AP, Sue Ogrocki

אוקלהומה סיטי לא התקשתה בביתה מול סקרמנטו, וסרג' איבאקה תיכף יראה לכם למה. האתלט הקונגולזי המצוין הוא אחד הפורוורדים היעילים בליגה, עם 9.4 נקודות ו-6.9 ריבאונדים וזאת בעונה השנייה בלבד, בה הוא עולה מהספסל. לאיבאקה יש ממוצע של 2.1 חסימות למשחק, ושחקני הקינגס ג'ייסון תומפסון ודונטה גרין, שחטפו ממנו גגות, סיפקו לקונגולזי את הממוצע שלו בתוך שלוש שניות. את המשחק הוא סיים עם 4 חסימות, וניצחון.

לואיס וויליאמס הולם

גארד פילדלפיה 76' לואיס וויליאמס (מרכז) בין שחקני ממפיס רודי גיי וג'ייסון וויליאמס. Lance Murphey, AP
קטן-קטן, אבל תרומה גדולה. וויליאמס/AP, Lance Murphey

לואיס וויליאמס מעניק לפילדלפיה הרבה כוח מהספסל עם 13.7 נקודות ו-3.4 אסיסטים ב-23:41 דקות. בהפסד לממפיס הוא היה מצוין עם 18, ולמרות גובהו הצנוע, 1.85 מטר בסך הכל, אפשר היה להתרשם מאומץ לבו והאתלטיות שלו, כשניצל פרצה בהגנת הגריזליס והפך אותה להטבעה מרהיבה.

גילברט ארינאס מפרגן

גארד אורלנדו מג'יק גילברט ארינאס. AP
לא מוצא את הטבעת, אבל מוצא את החברים. ארינאס/AP

גילברט ארינאס מציג לאחרונה יכולת איומה, והעיד על עצמו כי הוא פאסיבי מדי. גם בניצחון של אורלנדו על וושינגטון ביום חמישי, אייג'נט זירו לא בלט בלשון המעטה, וסיים עם 2 נקודות ב-1 מ-6 מהשדה. אבל ארינאס בכל זאת תרם 6 אסיסטים, אחד מהם במתפרצת שבקישור למטה. בתזמון מושלם ארינאס מצא את דוויט הווארד, וסופרמן ריחף כדי לעקם עוד טבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully