וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "נצטרך לנצח את אשדוד, גם אם במשחק מכוער"

15.2.2011 / 17:47

בקבוצה מתחילים להפנים את מצבם בתחתית. סטיבן כהן ושי חדד בהיכון בעקבות החיסורים בקישור. אימון: 1:2 על הנוער

בית"ר ירושלים החלה היום (שלישי) להתכונן למשחק התחתית החשוב מול מ.ס. אשדוד בשבת הקרובה בטדי. למאמן רוני לוי ישנם כאבי ראש רבים לקראת המשחק בשבת, שכן עמית בן שושן (פציעה) ועידן טל (צהובים) ייעדרו מהמשחק, וגם קובי מויאל לא צפוי לקחת חלק בשל פציעה שעבר וצפוי לעבור בדיקה לבירור חומרתה.

הקבוצה ערכה היום אימון בוקר, ואחר הצהריים נערך משחק אימון נגד קבוצת הנוער. רוני לוי העניק מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון, והיחידים ששותפו היו עידן טל, אבירם ברוכיאן וסמואל יבואה. הקבוצה הבוגרת ניצחה 1:2 משערים של סטיבן כהן ושי חדד. ללא קשר, בשל ההיעדרות של מויאל, טל ובן שושן, רוני לוי צפוי לבדוק את אופציית שילובם של כהן וחדד בהרכב במהלך האימונים בהמשך השבוע, כאשר חדד מועמד הן למשבצת הקשר האחורי והן לקדמי, בהתאם למערך שיבחר המאמן. גם משה בן לולו עשוי לקבל את חולצת ההרכב.

התוצאת בשבת האחרונה, כאשר הקבוצות שמעל בית"ר ואלה מתחתיה ניצחו, הגבירו את הלחץ מכיוון התחתית, על אף שההפסד של הפועל אשקלון ביום ראשון הרגיע מעט את העניינים. ללא קשר, במועדון מבינים כי למשחק בשבת חשיבות מכרעת והשחקנים כבר מבינים את המשמעות שיכולה להיות לתיקו או הפסד בכל הקשור להמשך. כולם מדברים רק על ניצחון בכל דרך שלא תהיה. בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "צריך לדעת לנצח את המשחק הזה גם אם זה יהיה במשחק מכוער. הקהל חייב להבין את זה ולתת גב לשחקנים במשחק הזה".

הקרן לידידות תקיים מחר מבצע התנדבות ארצי רחב היקף אשר במסגרתו יזכו 16,000 קשישים נזקקים, שאותרו על ידי משרד הרווחה והשירותים החברתיים, במענק לחימום החורף. בית"ר ירושלים נרתמה למבצע ומחר יתקיים "אירוע ההזנקה" של המבצע בירושלים בו ייטלו חלק שחקני הקבוצה שיצטרפו לחלוקת המענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully