וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס תייגה את מייקל ויק

15.2.2011 / 17:17

כצפוי, העיטמים שמו את תג הפרנצ'ייז על הקוורטרבק, שירוויח קרוב ל-20 מיליון דולר אם יתקיימו משחקים בעונת 2011

זה היה צפוי והיום (שלישי) זה קיבל חותמת רשמית: מייקל ויק יישאר שחקן פילדלפיה איגלס לפחות עוד עונה. האיגלס הצמידו את תג הפרנצ'ייז לקוורטרבק שלהם, כשהבועט דייויד אייקרס זכה לתג מעבר. משמעות תיוג הפרנצ'ייז היא שויק יקבל שכר השווה לפחות לממוצע השכר של חמשת הקוורטרבקים המרוויחים ביותר ב-NFL. פירושו של תג המעבר הוא שאייקרס יהיה אחד מעשרת המשתכרים הגבוהים ביותר בין הבועטים, אולם לקבוצות אחרות תהיה הזדמנות להשוות את שכרו.

"הם היו שני השחקנים המצטיינים שלנו בעונה שעברה", אמר המאמן אנדי ריד, "הם זכו בצדק להיכנס לפרובול ואנחנו שמחים לעשות צעד נוסף כדי להבטיח את הישארותם בפילדלפיה". ויק הרוויח 5.25 מיליון דולר ב-2010, ובעונה הבאה יוכל להרוויח קרוב ל-20 מיליון. הכל תלוי, כמובן, אם אכן תתקיים עונת NFL ב-2011.

עוד החתמות: הג'טס שמו את תג הפרנצ'ייז על הליינבקר דייויד האריס, הפטריוטס עשו את אותו הדבר עם הגארד לוגאן מנקינס, שהיה מסוכסך עימם בשל חוזהו בעונה שעברה. בולטימור מרוצה מעבודתו של המאמן ג'ון הארבו, והוא זכה להארכת חוזה של שלוש שנים. רוד וודסון, בעבר מגן הפינה של אוקלנד, יהיה מאמן השחקנים בעמדה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully