וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעמלות תביא מדליה מלונדון?

15.2.2011 / 14:49

הוועד האולימפי ואיגוד ההתעמלות קיימו מסיבת עיתונאים להצגת המטרות של אחד הענפים המועדפים. הרבה אופטימיות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הוועד האולימפי אירח היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בשיתוף איגוד ההתעמלות, במטרה להציג את ההכנות של אחד מששת הענפים שהוכרזו כמועדפים לקראת משחקי לונדון 2012. יו"ר איגוד ההתעמלות פתח את האירוע במשפט מבטיח ואמר: "ההתעמלות היא אחד מענפי הספורט היותר טובים שלנו, אין נבחרת קבוצתית שהגיעה להישגים טובים יותר מנבחרת ההתעמלות האומנותית. אנחנו יכולים לחזור עם מדליה מלונדון", סיים ורשביאק כשהתכוון לבכיר מתעמלי ישראל אלכס שטילוב.

מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג הציג את התכניות של אלכס שטילוב (התעמלות מכשירים), נטע ריבקין (התעמלות אומנותית ליחידות) ונבחרת ההתעמלות האומנותית המונה 6 בנות עליה אמר לוסטיג: "אין בשום ענף ספורט אחר ספורטאים שעובדים כל כך קשה כמו הבנות האלה, אפילו לא חצי מזה. במסגרת הפרוייקט הן שוהות בתנאי פנימייה במכון וינגייט במשך שישה ימים בשבוע, וחוזרות לבתיהן רק ביום שישי בצהריים, כשהן שבות לוינגייט במוצאי שבת".

אלכס שטילוב התייחס לתיעדוף ענף ההתעמלות על ידי הוועד האולימפי ואמר: "מבחינתי אני ממשיך באותם תנאים ומקבל את מה שאני צריך. אני עובד קשה לקראת תחרויות המטרה ועזר לי מאוד שסיימתי את שנת 2010 עם טעם טב למרות הניתוח. עכשיו אני מרגיש טוב ומוכן".

קפטנית נבחרת ההתעמלות האומנותית מורן בוזובסקי סיפרה: "אנחנו שואבות את הכוחות כי אנחנו מסתכלות על המטרות. יש לנו מאמנות נהדרות ואנחנו מאמינות שאפשר לעשות דברים יפים".

רענן ורשביאק התייחס גם למתיחות בין איגוד ההתעמלות שבראשו הוא עומד לבין אגודת עירוני חולון, מה שגרם בין השאר לפירוקה של הנבחרת הקבוצתית שהתחרתה במשחקי בייג'ינג וגם לכך שהמתעמלת אירה ריסנזון הגיעה עד לבית המשפט כדי להילחם, לטענתה, על זכויותיה. "ברור שהמתיחות פוגעת בענף, אבל אני מבחינתי מנסה לעשות הכל כדי למנוע את זה", אמר ורשביאק והוסיף: "לאחרונה קיימתי פגישה עם נציג מעירוני חולון בתיווכו של איש כדורגל. בינתיים לא הושג כלום, אבל אני מקווה שזה יקרה בהמשך".

על אירה ריסנזון שנכון לעכשיו לא פעילה אמר ורשביאק: "היא אמרה לנו שהיא נמצאת בהליכי גיור ובגלל זה היא לא אמורה להתחרות. בכל מקרה, דאגתי לשבץ אותה לראש רשימת המתעמלות שישתתפו בגרנד פרי חולון". ורשביאק התייחס גם להשתתפות של הנבחרת הקבוצתית בגרנד פרי חולון הבא, אחרי שבתחרות הקודמת היא לא הופיעה. "התחרות הקבוצתית היא לא חלק מהגרנד פרי, שמיועד רק ליחידות. זו תחרות פרטית שמאורגנת על ידי עיריית חולון, והיא לא חלק מהתכנית של הצוות המקצועי בראשות אלה סמפולוב ורעיה אירגו. אני לא יודע אם תהיה תחרות קבוצתית השנה, אבל המאמנות יחליטו בעצמן איפה תתחרה הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully