וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלרואי כהן יצטרך להיכנס לנעליים של איתי שכטר"

הדס גרינברג

15.2.2011 / 14:30

מנכ"ל קרית שמונה, יוסי אדרי, מאמין בקשר הצעיר: "הוא קורץ מחומר מיוחד. מקווה שהבחירה בהפועל תל אביב הייתה נכונה"

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, קיבל לפני כשבוע 800 אלף יורו עבור מכירת אלרואי כהן להפועל תל אביב וכעת מתברר כי הוא מתכנן להעביר את הסכום הגדול לפיתוח אקדמיה חדשה לנוער שהחלה להיבנות בשבועות האחרונים.

מנכ"ל הקבוצה, יוסי אדרי, הסביר מה מתכנן שרצקי: "הכסף שהגיע מהעסקה של אלרואי לא הולך לכיס של אף אחד, אלא מושקע באקדמיה שאנחנו מקימים בקרית שמונה. אנחנו מתחילים לבנות מגרש כדורגל, בית מלון שבו שחקנים יוכלו לשחק וללמוד, ואנחנו מתכוונים להביא הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים אלינו לצפון. לא רק כאלה שגרים בארץ, אלא גם יהודים מהתפוצות. לעשות משהו שעדיין לא קיים בישראל".

מגרש האימונים החדש כבר החל להיבנות וביום ראשון הקרוב יחלו לעבוד על התוכניות של מבנה האקדמיה, שייועד לשחקנים שמגיעים מחוץ לקרית שמונה. במועדון מאמינים כי כבר בעונה הבאה האקדמיה תעמוד לראשות השחקנים.

המנכ"ל אדרי, שראה אתמול לראשונה את אלרואי כהן במדי הפועל תל אביב, התייחס למעבר של הכישרון הצעיר למתחם חודורוב ואמר: "אני מאמין באלרואי, הוא קורץ מחומר מיוחד. ימים יגידו אם הבחירה בהפועל תל אביב הייתה נכונה, אבל אני מקווה בשבילו שכן. הפועל הביאה אותו מתוך מחשבה שיכול להיות שבקיץ יהיו חילופי משמרות ומי שיצטרך להיכנס לנעליים הגדולות של שכטר יהיה אלרואי".

הסכום הגדול שעבר לקבוצתו בעקבות מכירתו של כהן הפתיע אפילו את אדרי: "הייתה איזושהי הפתעה, אבל מעבר לזה התג מחיר שלו היה ידוע - כמיליון וחצי יורו. אני מסכים שנשבר כאן שיא מבחינת הסכומים, אבל כל הזמן נשברים שיאים חדשים בכדורגל הישראלי ואני בטוח שאחרי זה יהיה שיא אחר. אני שמח שהשיא הזה נשבר עם שחקן שלנו".

אדרי מסביר איפה הוא רואה את אלרואי כהן ביחס לשחקני ההתקפה המוכשרים בארץ: "לדעתי הוא בנקודת פריצה בדרך להגיע לרמות הגבוהות. נכון שהוא עדיין לא שם, והפועל תל אביב כבר לקחה דאבל ועברה בליגת האלופות, אבל דווקא המקום הזה יכול לעזור לו להביא את היכולות שלו לידי ביטוי כי הוא ישחק עם שחקנים מוכשרים שיוכלו לקדם אותו. בסופו של דבר כולנו יכולים לבוא ולדבר לסגור עסקאות, אבל את אלרואי יבחנו בהפועל תל אביב. אני אישית מאחל לו בהצלחה".

מחר ישובו שחקני הקבוצה לאימונים לאחר הניצחון על הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully